Ga naar inhoud


Afscheid als moderator.


Gast ozzo

Aanbevolen berichten

Ozzo,

Jammer dat je ons als moderator gaat verlaten. Dit forum staat als een huis en dat is mede te danken aan de fantastische moderatoren en elke daarvan kan eigenlijk niet gemist worden. Dat neemt niet weg dat ik jouw besluit natuurlijk respecteer. Bij deze nog een hartelijke dank voor je inzet en hoop toch nog wel wat van je te lezen op dit board.

 

met vriendelijke groet,

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ozzo, bedankt voor al je tijd en moeite, die je in dit forum hebt gestoken.

Ik hoop voor je, dat je toch nog met plezier kunt terugkijken op het modereren op sat4all.

 

En welkom als gewoon lid op sat4all, en dat we je hier nog lang mogen tegenkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je inzet Ozzo.

Ik heb een aantal jaren geleden als moderator in een ander Satforum ook wat onenigheid gehad met de beheerder om niks.

Het komt meestal niet meer goed.

Dan is dit het beste wat je kunt doen, want het blijft vrijwilligerswerk en dan kun je naast je gewone baan (in mijn geval) niet teveel gedoe hebben.

 

Wel lid blijven hoor! smile

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Hallo SAT4ALLERS,

Na een meningsverschil binnen de moderatorgroep heb ik besloten om mijn functie in de "wilgen te hangen".
Na een groot aantal jaren met plezier te hebben gemodereerd heb ik momenteel niet echt plezier meer in deze job.
Daarom heb ik ook besloten om ermee te stoppen.

Ik wil alle sat4all leden bedanken voor een fijne tijd en wens jullie nog heel veel en lang plezier op dit board.



Ozzo,

bedankt voor je inzet de afgelopen tijd. Jammer dat je het bijltje erbij neer legt.

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon een ronduit ondankbare job.

 

Ik ben in het verleden eens toegetreden tot de technische commissie bij mijn tennisclub. Ik moest toen beslissen over wie er in welk team moch spelen.

 

Ineens waren clubgenoten met wie ik tot dan toe gezellig aan de bar hing mijn ergste vijanden. Niet te geloven wat ik allemaal over me heen kreeg! Van mijn eigen leden nog wel.

 

Ik kan me er niet van afsluiten en ben er maar gauw mee gestopt.

 

X ongeschikt!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Hallo SAT4ALLERS,

Na een meningsverschil binnen de moderatorgroep heb ik besloten om mijn functie in de "wilgen te hangen".
Na een groot aantal jaren met plezier te hebben gemodereerd heb ik momenteel niet echt plezier meer in deze job.
Daarom heb ik ook besloten om ermee te stoppen.

Ik wil alle sat4all leden bedanken voor een fijne tijd en wens jullie nog heel veel en lang plezier op dit board.



Ozzo, bedank voor de tijd en menselijkheid, welke bijgedragen hebben aan de grootsheid van S4A.
Ik zal jouw gewaardeerde bijdragen gaan missen.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzo was een goed mens . . .

Ozzo is een goed mens . . .

Ozzo blijft een goed mens (volgens mij)

 

IMO heeft hij 't altijd goed gedaan met een hoog gedooggehalte, top.

 

Het ga je goed en geniet van je directe omgeving.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen, allemaal bedankt voor de mooie woorden. In de 8 jaar dat ik hier als moderator heb rondgelopen heb ik veel plezier gehad in het modereren en het helpen van de mede-satter en computeraar ;-)

 

Nu mijn werkplek leeg is, veranderd er eigenlijk weinig. Tenslotte maken JULLIE, de users, het board tot wat het is.

Ik zou dan ook willen pleiten voor een DIK APPLAUS voor jullie als hard-core SAT4ALL fans.

 

Zonder jullie had ik het echt geen 8 jaar uitgehouden.

 

Chapeau ! En ik spreek jullie uiteraard vanzelf weer.

 

"Ere lid" is ook een mooie titel...!

 

whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Mensen, allemaal bedankt voor de mooie woorden. In de 8 jaar dat ik hier als moderator heb rondgelopen heb ik veel plezier gehad in het modereren en het helpen van de mede-satter en computeraar ;-)

Nu mijn werkplek leeg is, veranderd er eigenlijk weinig. Tenslotte maken JULLIE, de users, het board tot wat het is.
Ik zou dan ook willen pleiten voor een DIK APPLAUS voor jullie als hard-core SAT4ALL fans.

Zonder jullie had ik het echt geen 8 jaar uitgehouden.

Chapeau ! En ik spreek jullie uiteraard vanzelf weer.


"Ere lid" is ook een mooie titel...!

whistle


Titels zijn inderdaad mooi, maar het belangrijkste is en blijft de mens zelf.

Het gaat je goed, en veel plezier met je gezin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...