Ga naar inhoud


Afscheid als moderator.


Gast ozzo

Aanbevolen berichten

Hallo SAT4ALLERS,

 

Na een meningsverschil binnen de moderatorgroep heb ik besloten om mijn functie in de "wilgen te hangen".

Na een groot aantal jaren met plezier te hebben gemodereerd heb ik momenteel niet echt plezier meer in deze job.

Daarom heb ik ook besloten om ermee te stoppen.

 

Ik wil alle sat4all leden bedanken voor een fijne tijd en wens jullie nog heel veel en lang plezier op dit board.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ozzo
Hallo SAT4ALLERS,

Na een meningsverschil binnen de moderatorgroep heb ik besloten om mijn functie in de "wilgen te hangen".
Na een groot aantal jaren met plezier te hebben gemodereerd heb ik momenteel niet echt plezier meer in deze job.
Daarom heb ik ook besloten om ermee te stoppen.

Ik wil alle sat4all leden bedanken voor een fijne tijd en wens jullie nog heel veel en lang plezier op dit board.



Hoi Ozzo,

Jammer dat je het besluit hebt moeten nemen, we kunnen niets anders dan het te respecteren.

Ik hoop wel dat je gewoon S4A blijft steunen
Bedankt voor je inzet als Moderator en fijn dat je Erelid bent geworden

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je dit besluit moest nemen..... shocked

Toch bedankt voor je vrijwillige inzet en wens veel goeds toe, wat je ook gaat doen in de nabije toekomst !

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor je inzet.

 

Hoop dat jullie, ondanks het meningsverschil, nog allemaal door 1 virtuele poort kunnen en dat het je er niet van zal weerhouden ons leken af en toe bij te staan.

 

Je adviezen, ook al aan andere gericht, werden altijd door mij i.i.g. erg gewaardeerd en waren leerzaam.

 

Suc6

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ozzo

 

Allereerst bedankt voor je jarenlange inzet als moderator op Sat4all.com

 

Ik respecteer je besluit om wat voor redenen dan ook om zoals je het formuleert, je functie "aan de wilgen te hangen".

 

Ik hoop echter dat je wel op het forum actief zult blijven en je binnenkort zie in de Top 10 van Auteurs, daar je hier niet ver weg van staat. Dit bewijst ook je inzet/aandacht die je tot nu hebt gegeven aan/op Sat4all.

 

CU

 

Groet,

 

Kimble.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ozzo,

 

Nou, dat is jammer en een echt gemis op het forum.

Ik dacht, net als Sjaak, meteen aan de eerder genoemde topic.

Een topic die toonde wie je was en waar je voor stond, ook als het een keertje fout gaat, hulde !

 

Maar jou missen als moderator is jammer en een verlies voor Sat4all, zeker gezien de aantallen van topics waar je de leden geholpen hebt.

Hopelijk zien we je evengoed nog vaak op dit mooie forum, laat het zeker niet links liggen.

 

 

Groet, view.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...