Ga naar inhoud


Afscheid als moderator.


Gast ozzo

Aanbevolen berichten

Jammer Ozzo dat je het modereren aan de wilgen hangt.

Inderdaad is het zo dat je het moet doen zolang je er plezier in hebt,dan kan je jezelf er ook voor 100% voor inzetten.Is het plezier weg door een oorzaak waar wij helaas niet over kunnen oordelen is dit het de enige goede stap die je hebt genomen.Al hoop ik wel dat het nog kan worden bijgelegd met de andere mods want we zullen je zeker missen hier.

Hoop niet dat je kennis voor ons verloren gaat.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ozzo

 

Een tijdje geleden zag ik al dat de hobby minder was geworden of aan een einde was gekomen door alles te koop te zetten.

Ja als je er geen plezier meer aan hebt dan is het inderdaad tijd om te stoppen.

 

Verder het ga je goed en blijf gewoon af en toe iets posten. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je inzet. Een goede zelfreflectie op zijn tijd is zinvol en kan soms anders uitpakken dan waar mensen eigenlijk van uit gaan.

 

Ik vind de mod's op dit board tot op heden professionals. Laat dat een statement zijn waar je nog jaren met plezier aan terug mag denken. En natuurlijk zien we je graag blijven op Sat4all

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook erg moeilijk moderators te vinden die:

1. Over voldoende kennis beschikken.

2. Voldoende tijd (over) hebben.

3. In de groep passen.

Er wordt niet naar nieuwe moderators gezocht omdat de leden ook maar eens moeten laten zien dat ze bij het forum betrokken zijn en eens wat vaker de "moderator waarschuwen" knop gebruiken om moderators te helpen als iemand de sfeer verpest of de huisregels aan zijn laars lapt.

Dat gebeurt nu nog veel te weinig.

 

Ron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat is dit nou!

 

ik ken je persoonlijk dit had ik niet verwacht!

 

jou kenende had je wel een oplossing maar helaas.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ron, en als je dan een keer een opmerking plaatst of de knop gebruikt dan krijg je een mail dat je het modereren aan de mods moet overlaten, wat is nu wijsheid smirk


Nee Sjaak, je noemt nu 2 dingen in 1 adem die niet het zelfde zijn:
1. Een opmerking maken op het board valt onder de noemer "Ongewenst modereren door niet bevoegden".
2. De knop "Waarschuw moderator" is er nou juist voor om een mod te attenderen op iets waar hij actie op moet ondernemen.

Dus wat wijsheid is, dat is het volgende:
Druk eerst op die knop "Waarschuw moderator" en schrijf daar dan je commentaar in het daarvoor bestemde veld.

Simpel toch wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...