Ga naar inhoud


Afscheid als moderator.


Gast ozzo

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: klinkie en Ozzo
"Ere lid" is ook een mooie titel...!


kan ik mee eens zijn

ozzo thnx voor je inzet smile

Is dat zo want het begint steeds meer een titel te worden voor gesjeesde mods. laugh

Ook van mij bedankt voor je inzet, de opmerking hierboven moet je niet serieus nemen de tijd was verstreken om hem weg te halen. smile

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ozzo , dat ik je nu pas bedank , wil niet zeggen dat ik jouw inzet niet waardeerde , in tegendeel .

Jammer dat het zo moet gaan , maar gemoedsrust is een groot goed , kiezen voor jezelf is wijs .

 

Maarehh , wat ga je met al die nieuwe vrije tijd doen ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je er mee stopt. Weer een ouwe rot weg die het klappen van de zweep kent.

De reden dat je stopt klinkt me bekend in de oren trouwens smile

Doe het rustig aan, geloof me, het is wel lekker niet iedere dag het board over te moeten struinen.

 

Geluk,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dan geen Mod op dit forum, maar ben dat wel jaren geweest op een ander forum, en op een gegeven moment kan je niet meer vinden hoe allemaal gaat! maar ook vooral dat er niet meer naar je geluisterd wordt naar wat je verteld.

 

En dat is echt jammer, want je hebt er jaren voor in gezet.

 

Ik kan de mods vertellen, die weg zijn gegaan het voeld alsof alle problemen die er waren in eens weg zijn.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...