Ga naar inhoud


[Internet] KPN verhoogt internet snelheden...


Gast wanderer

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: Kimble
Van Online heb ik nog geen bericht gehad. (is mijn 2e ADSL lijn ivm belasting met alle pc's hier in huis)


Online heeft niets met KPN te maken en gaat dus voorlopig haar snelheid niet verhogen. Online zit bovendien standaard al op 20 Mbps (als je niet in achtergesteld gebied woont ;)).


Van Online heb ik het pakket wat ooit van Orange was. Internet tot 4 MB/s icm telefonie. Dat Online tot 20 MB aanbiedt is duidelijk. Zit idd in een achtergesteld gebied. Ben benieuwd of XS4ALL het gaat halen, schrijven van hen zegt van wel. We wachten af.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je 300 meter van de centrale zit dan moet die 8mb meer dan haalbaar zijn.

 

Vaak is het modem niet goed aangesloten de kabel van Splitter tot aan modem is vaak veel te lang altans als er nog een splitter gebruikt wordt.

 

Wat vaak ook de oorzaak is de internebedrading in huis en sorrie dat ik het komt die vaak bij de bouwmarkt vandaan en dat is niet hoogstaande bekabeling.

 

En elke stekker die er maar tussen zit is demping en gaat je snelheid omlaag.

 

Laatst was ik ergens daar kwam de 8mb verbinding niet hoger als 3mb vreemde zaak ja bij 500 meter vanaf de centrale.

 

Toen heb ik bij die mensen, het modem rechtstreeks op het isra punt aangesloten en toen was er ineens wel een 8MB verbinding zelfs nog wat hoger ook richting 12mb.

 

Dus kijk ook even de bekabeling na.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Verhoging ?
Ik weet er niks van, geldt dat ook voor Telfort abbo's ?

Zo ja, gaat de upload snelheid ook eens omhoog ?


Nee de upload gaat niet omhoog bij gewone adsl en ook niet bij adsl 2 deze is maximaal 1,5mb met de momenteel gebruikte techniek.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dat is mooi werk

 

Als je dus een oude KPN Siemens Experia Box SX551 heb je pech deze knalt er steeds uit met snelheid verhoging heb er zelf mee gezeten dus mensen zorg dat je een andere router van de kpn in huis krijgt want anders ben je er straks mooi klaar mee

 

 

ik heb nou de Kpn Experiabox tg789v deze draait goed

 

Groet Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat weet ik. Vraag is dus of de snelheden van HetNet ook omhoog gaan. Ik heb daar nog niets over gelezen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie firma hoor die kpn,in november het bellen opgezegd dus nu alleen een adsl lite zonder bellen.

Krijg ik gewoon weer een nieuw jaarcontracct omdat ik een ander pakket heb.

Tis eigenlijk te gek voor woorden maar ja we zitten er op de camping met 9 man toch nog van te genieten hahahaha....

 

Die verhoging zal ook wel meevallen denk ik.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo verboden worden? Je bent er toch zelf bij als je een andere dienst af gaat nemen?

 

'De kleine lettertjes' zijn geen excuus want er wordt van je verwacht dat je die leest. Wat ik dan ook altijd doe.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is makkelijk praten.

Het begon 2 jaar terug met een aanvraag voor internet.

Welnu dat was na een hoop heen en weer gezeur in de primafoonwinkel dan toch mogelijk.

Er liep immers een telefoonkabel die ik zelf gezien had tijdens graafwerkzaamheden voor een schutting.

 

Kpn kon internet leveren maar dat kon dan alleen met een vaste aansluiting.

Dat was dus wel het laatste waar ik behoefte aan had maar ok.

De boel aan laten sluiten en 20 maanden later begint men plotseling te adverteren dat er GEEN vaste aansluiting meer nodig is.

Ik betaal dus al 20 maanden een telefoonrekening voor piet snot,er staat geneens een telefoon op aangesloten.

 

Ik denk dat is interessant,ik ga bellen en leg de situatie uit.

Jawel meneer dat geldt ook voor u,ik denk eindelijk heb ik wat ik wil.

Na een week of 3 krijg ik een mailtje en word ik gefeliciteerd met mijn nieuwe abonnement......??????

Ik denk het zal wel,ik sluit niets nieuws af toch.

 

Kom ik vorige week op de camping ligt er een brief(kan om administratieve reden niet naar mijn huisadres gestuurd worden...???? ) met een felicitatie dat ik zojuist weer voor 1 jaar heb bijgetekend.

Nu zou ik niets gaan wijzigen hoor maar het gaat mij puur om de manier zoals ze dit doen.

Tijdens mijn telefonische gesprek met die medewerker heeft hij het er nooit over gehad.

 

Het blijft een rare firma.

Puur technisch gezien hebben ze gelijk maar in mijn ogen blijven het oplichters als ik zie wat ik krijg voor wat ik betaal.

Overstappen is totaal niet aan de orde.

Ben in ieder geval blij dat ik die telefoonaansluiting kwijt ben en dat internet nog werkt,je weet nooit bij ze.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...