Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: dream-on

En typisch nederlands, kijke kijke niks kopen..... wink



LOl zeg jij met zo'n handtekening als de jouwe.....ik doe niet aan cardsharing heb geen server voor dergelijke doeleinden, betaal keurig mijn abo's bij CD en geniet nu ff van vrij kijken..that's all :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Origineel bericht van: dream-on

En typisch nederlands, kijke kijke niks kopen..... wink



LOl zeg jij met zo'n handtekening als de jouwe.....ik doe niet aan cardsharing heb geen server voor dergelijke doeleinden, betaal keurig mijn abo's bij CD en geniet nu ff van vrij kijken..that's all :D


Ben het geheel met jou eens!!

Heb ook maar het stb pakket en geniet gewoon zolang het mag duren,Heb op het moment hele pakket open excl !8+ kanalen

Heb ff kaart nagekeken maar heb udate normaal gehad die staat tot eind juni.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ppaap
Dit staat op totaal TV

[uPDATE] Problemen CanalDigitaal nog niet verholpen

De problemen die de Luxemburgse televisieaanbieder M7 Group S.A heeft met de Mediaguard codering zijn nog niet verholpen. Dinsdag middag rond 15.00 uur vielen de eerste smartcards uit. In de periode daarna vielen nog meer smartcards uit.

Direct nadat duidelijk werd dat er sprake was van een domino-effect en er steeds meer smartcards uitvielen is M7 Group S.A gisterenmiddag rond 15.45 uur begonnen met het trapsgewijs uitschakelen van de codering op het merendeel van de door haar zelf beheerde transponders. Diverse zenders worden door CanalDigitaal doorgegeven die afkomstig zijn van transponders beheerd worden door andere Europese televisieaanbieders. Deze kanalen kunnen om technische redenen niet ongecodeerd doorgegeven worden. Twee door CanalDigitaal beheerde transponders op de Astra3 satelliet worden ook nog gecodeerd uitgezonden. Dit is nodig om naar een oplossing van de coderingsproblemen te kunnen zoeken. De televisieaanbieders CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT, allen eigendom van M7 Group S.A zijn getroffen door de storing.

Direct heeft net NOC van M7 Group S,A een onderzoek naar de coderingstoring ingesteld. Daarbij heeft men kort na het starten van het onderzoek ook hulp gekregen van coderingeigenaar Kudelski. Op dit moment loopt het onderzoek nog steeds. Er kan nog niet gezegd worden hoelang de storing nog gaat duren.

zie de melding van Totaal TV
ppaap


Niet alleen de seca3 kaart kent problemen.

De Irdeto codering van het CanalDigitaal pakket is volledig weg.
Klanten van CanalDigitaal met een Irdeto kaart kijken het volledige pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht een heleboel EMM's ontvangen:

 

card reader /dev/ttyUSB0

handled 1739(0) ecms and 180(180) emms

SECA card 00.xxx.xxx.xxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2010-07-07

006a CANALDIGITAAL : 2010-07-09

 

De teller stond al een paar dagen op 14(14). ECM's geeft de kaart nog steeds niet af, maar kennelijk is CanalDigitaal toch druk bezig...

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Wat ik mij afvraag, is het wel verstandig om mijn Seca 3 kaart op dit moment in de ontvanger te laten zitten.

 

Mede omdat Canal Digitaal de codering nog niet op orde heeft.

Mogelijk voorkom ik dan eventueel schade aan de kaart ?

 

Of gewoon de kaart in de ontvanger laten zitten,

 

Wat vinden jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

die kaart is toch verzekerd door Canal Digitaal ? laugh

 

de mijne doet het niet meer, dus die zit gewoon in mijn receiver, als we geluk hebben krijgen ze het gefixt, en anders komt er wel een andere kaart...

 

Ik heb geen idee eigenlijk. Het proces wat die kaartjes gesloopt heeft is gestopt door canal digitaal, en als ze straks een repareer proces starten zullen ze daar niet alsnog werkende kaartjes mee om zeep helpen lijkt mij.

 

Dus er lijkt mij geen direct gevaar...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Niet alleen de seca3 kaart kent problemen.

De Irdeto codering van het CanalDigitaal pakket is volledig weg.
Klanten van CanalDigitaal met een Irdeto kaart kijken het volledige pakket.


Dan begrijp je de betekenis van FTA niet: Onvercijferd signaal uitzenden. De SECA-problemen dwingen CDS tot het onvercijferd uizenden. Als je je signaal niet vercijfert, betekent dat je het ook niet in Irdeto kunt vercijferen.

Heel Europa kijkt nu mee, ik las bijvoorbeeld op Duitse fora veel berichten van mensen die met interesse naar de voortplantingsdemonstraties in de nachtelijke uren op Film1.2 aan het kijken zijn. Overigens ook een aantal Duitsers die aan de hand hiervan besloten een CDS-kaartje te kopen, ze waren redelijk te spreken over het aanbod van het familliepakket.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Wat ik mij afvraag, is het wel verstandig om mijn Seca 3 kaart op dit moment in de ontvanger te laten zitten.

Mede omdat Canal Digitaal de codering nog niet op orde heeft.
Mogelijk voorkom ik dan eventueel schade aan de kaart ?

Of gewoon de kaart in de ontvanger laten zitten,

Wat vinden jullie ?

Als je kaart (op afstand) beschadigd zou kunnen zijn of worden, had CD dit allang verkondigd!
Volgens mij kan er niets met de kaarten gebeuren, maar zal de nieuwe software ze gewoon weer programmeren en updaten zoals dat in eerste instantie had gemoeten. CD kan kaarten uitzetten, maar natuurlijk ook weer aan, lijkt me. cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het toch wel vreemd worden;

ik heb een full abbo die staat op:

handled 351(0) ecms and 436(436) emms

SECA card xxxxxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2010-07-07

006a CANALDIGITAAL : 2010-07-09

 

en mijn entertainment kaart staat op:

handled 0(0) ecms and 137(137) emms

SECA card xxxxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2010-07-12

006a CANALDIGITAAL : 2010-07-06

 

Dus 2 verschillende data's........

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel ontvangen jullie er per uur? Ik heb in een uur tijd 3 EMM's ontvangen met een nog werkende kaart. Als beschadigde kaarten er aanzienlijk meer ontvangen dan onbeschadigde kaarten, dan weet CDS precies om welke kaarten het gaat, wat strijdig zou zijn met hun bewering dat ze niet weten hoeveel klanten getroffen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Eduard07

Als je kaart (op afstand) beschadigd zou kunnen zijn of worden, had CD dit allang verkondigd!
Volgens mij kan er niets met de kaarten gebeuren, maar zal de nieuwe software ze gewoon weer programmeren en updaten zoals dat in eerste instantie had gemoeten. CD kan kaarten uitzetten, maar natuurlijk ook weer aan, lijkt me. cool


Dat eerste is wel redelijk naief om te denken dat Canal Digitaal hiermee naar buiten zal komen. Hoe goed wordt je als klant op de hoogte gehouden van wat er aan de hand is dan?

Tuurlijk kunnen ze dingen weer aanzetten van afstand, maar als men per ongeluk ergens iets heeft uitgezet op die kaart wat er voor benodigd is om het weer ongedaan te maken van afstand, dan krijg je het alleen nog maar aan de gang met een programmer, en niet meer van afstand.

Dan moeten er dus weer kaartjes geruild gaan worden. Maar goed, zo ver is het nog niet, wellicht krijgen ze het wel weer aan de gang.

Wat ik nog het meest vreemde vind is dat Canal Digitaal tegen deze "bug" aanloopt, terwijl Canal Digitaal niet de enige provider is die seca3 gebruikt...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Origineel bericht van: Johan45

Niet alleen de seca3 kaart kent problemen.

De Irdeto codering van het CanalDigitaal pakket is volledig weg.
Klanten van CanalDigitaal met een Irdeto kaart kijken het volledige pakket.


Dan begrijp je de betekenis van FTA niet: Onvercijferd signaal uitzenden. De SECA-problemen dwingen CDS tot het onvercijferd uizenden. Als je je signaal niet vercijfert, betekent dat je het ook niet in Irdeto kunt vercijferen.

Heel Europa kijkt nu mee, ik las bijvoorbeeld op Duitse fora veel berichten van mensen die met interesse naar de voortplantingsdemonstraties in de nachtelijke uren op Film1.2 aan het kijken zijn. Overigens ook een aantal Duitsers die aan de hand hiervan besloten een CDS-kaartje te kopen, ze waren redelijk te spreken over het aanbod van het familliepakket.


Ik weet niet waarop je baseert dat ik de betekenis van FTA niet zou weten.
Misschien moet je eens beter lezen dan weet je ook wat er bedoeld wordt als je kennis van zaken hebt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...