Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sinds (ongeveer) een half uur ook weer ECMs. Ik had mijn box gereboot begin van de middag en de EMMs bleven maar binnenstromen, maar geen enkele ECM. Nu wel dus.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al sinds gisteren geen beeld meer op een 12-tal stations waaronder Eurosport HD, NASN, History HD, VH1 enz. en dit met m'n Clarke Tech 3100 & 5000.

Na wat zoekwerk heb ik zonet m'n astoncrypt-CI teruggevonden en eens even getest of dit meer zoden aan de dijk bracht en inderdaad, alle 12 stations werken weer naar behoren. De vraag is nu wat er gaat gebeuren, komt alles in orde en kan ik in de toekomst terug zonder CI kijken of is er werk aan de winkel voor de programmeurs bij Clarke-Tech?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen dreamboxxen hier en geen enkele goedgekeurde ontvanger het is dus maar de vraag of het ook gaat werken met de cccam die updates wie hun nu uitvoeren.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hier op mijn ipbox met newcs en mijn smartcard in de reader zie ik mondjesmaat emms binnenkomen. Geen honderden zoals hier door een aantal gebruikers zijn gemeld.

 

Ik vraag me af of die kaart van mij het straks weer gaat doen smile. Anders maar een bezoekje brengen aan de canaldigitaal dealer als straks de encryptie er weer op staat en er bij mij geen beeld meer is...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een speculatie:

Zou er weer eens kaartwissel aankomen doordat hackers inmiddels alle algoritmes in handen hebben om de kaart te manipuleren?

Ik heb zo het idee dat dit een heel duur softwarefoutje is aan de kant van de providers...

 

Zijn er al meldingen van werkende kaarten/ontvangers, al dan niet in een door canal digitaal goedgekeurde ontvanger??

 

 

Update: Via een kennis in België schijnt het zo te zijn dat sommige tv vlaanderen kanalen weer netjes via de kaart werken..

helaas kan ik dat zelf niet controleren bij gebrek aan een tv vlaanderen kaart.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Even een speculatie:
Zou er weer eens kaartwissel aankomen doordat hackers inmiddels alle algoritmes in handen hebben om de kaart te manipuleren?
Ik heb zo het idee dat dit een heel duur softwarefoutje is aan de kant van de providers...

Zijn er al meldingen van werkende kaarten/ontvangers, al dan niet in een door canal digitaal goedgekeurde ontvanger??


Update: Via een kennis in België schijnt het zo te zijn dat sommige tv vlaanderen kanalen weer netjes via de kaart werken..
helaas kan ik dat zelf niet controleren bij gebrek aan een tv vlaanderen kaart.


LOL reken maar dat er veel gelogd wordt op het moment whistle

Ze zijn wel weer selectief bezig ene kaart idd vele EMM's andere kaart pakt er max 2 ( beide geven nog geen ecm's af )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...