Ga naar inhoud


gratis half jaar hd kanalen cd,nu na 2 weken nog niks


bierboer

Aanbevolen berichten

ik ben gebeld door cd of ik voor een half jaar gratis naar de hd kanalen wil kijken, dat was dinsdag 25/5 we zijn nu ruim twee weken verder nog steeds geen hd kanalen .

is dat weer een fout bij cd of doe ik iets fout

mijn ontvanger is een topfield 7710 hd met het familie pakket kan iedere vrije hd kanaal zonder probleen ontvangen.

of is dit weer een loze belofte

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

SECA 3 kaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bierboer
ik ben gebeld door cd of ik voor een half jaar gratis naar de hd kanalen wil kijken, dat was dinsdag 25/5 we zijn nu ruim twee weken verder nog steeds geen hd kanalen .
is dat weer een fout bij cd of doe ik iets fout
mijn ontvanger is een topfield 7710 hd met het familie pakket kan iedere vrije hd kanaal zonder probleen ontvangen.
of is dit weer een loze belofte


Toevallig viel vanavond hier een brief van cd in de brievenbus gratis een half jaar hd op proef maar ik heb hd al :D behalve op me extra kaart, plus het aanbod met hd ontvanger voor 49 euro !

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens Kingofsat is Ketnet HD mediaguard 2 gecodeerd.

Ik weet alleen niet zeker of dat juist is.

 

BBC HD is FTA, die kan je ook zonder kaart ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
zou maar niet gaan bellen.
stuur ze maar een email.

Als bierboer ons de tekst van die mail hier even plaatst, is er vast wel iemand onder de forumleden die het standaard antwoord van CDS nog in de mailbox heeft zitten en hoeft bierboer niet eerst 4 dagen te wachten op dit antwoord. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte heer of mevrouw

 

Hartelijk dank voor uw reactie. CanalDigitaal voert momenteel diverse succesvolle acties. En het zal u niet verbazen dat u niet de enige bent die reageert. Wegens overweldigend succes hebben we iets meer tijd nodig om uw aanvraag te verwerken.

 

We streven er naar uw aanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken. Houd echter rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen.

 

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.Sat4all.com

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bierboer
Geachte heer of mevrouw

Hartelijk dank voor uw reactie. CanalDigitaal voert momenteel diverse succesvolle acties. En het zal u niet verbazen dat u niet de enige bent die reageert. Wegens overweldigend succes hebben we iets meer tijd nodig om uw aanvraag te verwerken.

We streven er naar uw aanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken. Houd echter rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.Sat4all.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal



Heb je deze ook gekregen in de bus ?

zie http://www.canaldigitaal.nl/hddagen/

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin, gewoon even bellen en je hebt 10 min na het telefoontje beeld. Ze kunnen dat direct voor je in orde maken dus.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...