bierboer Geplaatst: 10 juni 2010 Delen Geplaatst: 10 juni 2010 ik ben gebeld door cd of ik voor een half jaar gratis naar de hd kanalen wil kijken, dat was dinsdag 25/5 we zijn nu ruim twee weken verder nog steeds geen hd kanalen . is dat weer een fout bij cd of doe ik iets fout mijn ontvanger is een topfield 7710 hd met het familie pakket kan iedere vrije hd kanaal zonder probleen ontvangen. of is dit weer een loze belofte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni 2010 Moderator Delen Geplaatst: 10 juni 2010 SECA 3 kaart? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daan Geplaatst: 10 juni 2010 Delen Geplaatst: 10 juni 2010 Origineel bericht van: bierboer ik ben gebeld door cd of ik voor een half jaar gratis naar de hd kanalen wil kijken, dat was dinsdag 25/5 we zijn nu ruim twee weken verder nog steeds geen hd kanalen . is dat weer een fout bij cd of doe ik iets fout mijn ontvanger is een topfield 7710 hd met het familie pakket kan iedere vrije hd kanaal zonder probleen ontvangen. of is dit weer een loze belofte Toevallig viel vanavond hier een brief van cd in de brievenbus gratis een half jaar hd op proef maar ik heb hd al behalve op me extra kaart, plus het aanbod met hd ontvanger voor 49 euro ! Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bierboer Geplaatst: 10 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2010 volgens mij een mediaguard 3 kaart kan namelijk wel de ketnet hd ontvangen en natuurlijk bbc Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni 2010 Moderator Delen Geplaatst: 10 juni 2010 Volgens Kingofsat is Ketnet HD mediaguard 2 gecodeerd. Ik weet alleen niet zeker of dat juist is. BBC HD is FTA, die kan je ook zonder kaart ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 11 juni 2010 Delen Geplaatst: 11 juni 2010 bierboer heeft een familie pakket en dat is alleen te ontvangen met de nieuwe seca3 kaart. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bierboer Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2010 maar nu verder hoe kan ik deze zenders wel ontvangen of is het cd die het nog niet hebben verwerkt .via een email kreeg ik te horen dat het een dag of acht zou zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 11 juni 2010 Delen Geplaatst: 11 juni 2010 zou maar niet gaan bellen. stuur ze maar een email. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 11 juni 2010 Delen Geplaatst: 11 juni 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 zou maar niet gaan bellen. stuur ze maar een email. Als bierboer ons de tekst van die mail hier even plaatst, is er vast wel iemand onder de forumleden die het standaard antwoord van CDS nog in de mailbox heeft zitten en hoeft bierboer niet eerst 4 dagen te wachten op dit antwoord. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 11 juni 2010 Delen Geplaatst: 11 juni 2010 Scherp Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bierboer Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2010 Geachte heer of mevrouw Hartelijk dank voor uw reactie. CanalDigitaal voert momenteel diverse succesvolle acties. En het zal u niet verbazen dat u niet de enige bent die reageert. Wegens overweldigend succes hebben we iets meer tijd nodig om uw aanvraag te verwerken. We streven er naar uw aanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken. Houd echter rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.Sat4all.com Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 12 juni 2010 Delen Geplaatst: 12 juni 2010 Dat lijkt mij een duidelijk antwoord. Even geduld hebben en in de wachtkamer plaats nemen vrij vertaald. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daan Geplaatst: 12 juni 2010 Delen Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: bierboer Geachte heer of mevrouw Hartelijk dank voor uw reactie. CanalDigitaal voert momenteel diverse succesvolle acties. En het zal u niet verbazen dat u niet de enige bent die reageert. Wegens overweldigend succes hebben we iets meer tijd nodig om uw aanvraag te verwerken. We streven er naar uw aanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken. Houd echter rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.Sat4all.com Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal Heb je deze ook gekregen in de bus ? zie http://www.canaldigitaal.nl/hddagen/ Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 12 juni 2010 Delen Geplaatst: 12 juni 2010 Wat een onzin, gewoon even bellen en je hebt 10 min na het telefoontje beeld. Ze kunnen dat direct voor je in orde maken dus. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen