Ga naar inhoud


CCcam, wie ontwikkeld het eigenlijk?


aux99

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De mensen die het ontwikkelen zullen waarschijnlijk ook liever niet aan de grote klok hangen dat zij de ontwikkelaars zijn. Elke emulator zit vol met allehande mogelijke patentschendingen. Zolang niet bekend wie de maker is kan de eigenaar van het patent dus ook niemand aanklagen en is het gebruik van willekeurig welke emulator dus ook niet illegaal omdat het om een MOGELIJKE schending gaat smile

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, lijkt me logisch, maar ik heb security issue gevonden, overigens niet al te groot hoor, maar er is een logische verbetering mogelijk die ik graag aan de ontwikkelaar(s) zou willen melden zonder dit aan de grote klok te hangen.

 

Misschien kan de ontwikkelaar even contact met me opnemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aux99
Ja, lijkt me logisch, maar ik heb security issue gevonden, overigens niet al te groot hoor, maar er is een logische verbetering mogelijk die ik graag aan de ontwikkelaar(s) zou willen melden zonder dit aan de grote klok te hangen.

Misschien kan de ontwikkelaar even contact met me opnemen?

Wellicht is het een optie om CCcam met jouw verbeteringen onder een andere naam in de lucht te brengen.
Wat je nu gaat vragen komt ongeveer op hetzelfde neer om te vragen of je even bij Beatrix in haar slaapkamer mag gluren om te luisteren of ze snurkt.
..kansloos dus.

Daar komt nog bij dat het volgens sommige bronnen uit het verleden, dat CCcam niet meer word doorontwikkeld en dat de maker bij 2.13 al was gestopt.
Versie 2.14 is door iemand in omloop gekomen, die zijn, of haar, modificaties heeft ingebracht, met behulp van de originele schrijvers.

...maar dit zijn slechts geruchten. wink

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aux99
Waar haal ik de broncode?

Ik kan de issue ook gewoon publiek maken, maar dat veroorzaakt nogal wat onrust vermoed ik...


Als je goed zoekt vind je hem wel op het net,maar zal vanavond even kijken heb hem hier ergens op me laptop staan wink

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aux99

Misschien kan de ontwikkelaar even contact met me opnemen?


Humor heb je in ieder geval wel....

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dream1975
Ook zou je het hier eens kunnen proberen:
http://www.cccamforum.com/forums/index.php


Er staat toch duidelijk bovenaan deze forum:

This Forum has no connection with the developers of CCcam, All the credits for this great emulator goes to Uvadi Team.

wink

Maar wie weet is er de kans dat iemand van het Uvadi team daar ook rondneust smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

..en zo word iedereen op een dwaalspoor gebracht. laughlaugh

 

Geloof mij maar, de makers van CCcam, zijn zo goed als onvindbaar. wink

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...