Ga naar inhoud


DMM Plugin Award


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Dream Multimedia will be running the Plugin Award for the first time. We are looking to identify the best plugins for the Dreambox, and are rewarding the three best suggestions with attractive prizes. The only condition is that the plugin must be new and programmed for Enigma2.

 

Entrants can submit plugins in the following categories:

 

- Recording

- Display and user interface

- Common Interface

- Communication

- Multimedia

- Network

- Satellite Equipment

- Skins

- Software

- System

 

Anybody can enter, whether you are a hobby programmer or a company. If you have a really good idea for a plugin, please submit it per e-mail to:

award@dream-multimedia-tv.de

 

The entry must include a detailed documentation of the plugin.

 

The closing date for entries is the 1st of December 2010.

 

In order to contact the winners, and if necessary to clarify any points, we require the contact data for the developer, these should be entered in the form on this website.

 

Dream Multimedia will announce the winners of the three best plugins on the 24th of December.

 

Winners can look forward to being awarded one of the following prizes:

 

1st place: VW Tiguan Trend & Fun

2nd place: VW Polo Comfortline

3rd place: VW Polo Comfortline

 

In addition, the plug-ins will be published by Dream, and will be implemented in the Dreambox series. Every new Dreambox user will be able to use the prize-winning applications.

 

To participate in this competition, the following contract must be downloaded, printed out and signed, and returned to Dream Multimedia, Pierbusch 24-26, D-44536 Lünen/Germany:

 

http://www.dream-multimedia-tv.de/en/plugin-award

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: aux99
De prijzen zijn i.i.g. de moeite waard om eens wat moois te maken. Jammer dat mijn skills daarvoor niet goed genoeg zijn... Ideeën was het probleem niet geweest, maar ja dat zal wel voor de meesten gelden...

Je hebt toch noch enkele maanden tijd om het te leren?

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: aux99
De prijzen zijn i.i.g. de moeite waard om eens wat moois te maken. Jammer dat mijn skills daarvoor niet goed genoeg zijn... Ideeën was het probleem niet geweest, maar ja dat zal wel voor de meesten gelden...

Je hebt toch noch enkele maanden tijd om het te leren?


Als ik morgen wordt ontslagen ga ik die uitdaging aan wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

ben wel benieuwd wat voor mooie plugins we te zien zullen krijgen.

Want ik vermoed dat er meer dan één plugin ingediend zal worden.

En die zullen niet allemaal winnen, maar wel voor de gebruikers beschikbaar komen.

 

Je kan het misschien niet zelf programmeren, maar niets houd je tegen om hier je idee te posten, wie weet maakt iemand het dan ook echt.

 

Het kan best dat hier een zeer goede programmeur zit mee te lezen, maar dat het hem aan ideeën ontbreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
ben wel benieuwd wat voor mooie plugins we te zien zullen krijgen.
Want ik vermoed dat er meer dan één plugin ingediend zal worden.
En die zullen niet allemaal winnen, maar wel voor de gebruikers beschikbaar komen.

Je kan het misschien niet zelf programmeren, maar niets houd je tegen om hier je idee te posten, wie weet maakt iemand het dan ook echt.

Het kan best dat hier een zeer goede programmeur zit mee te lezen, maar dat het hem aan ideeën ontbreekt.


Ach ja, waarom ook niet:
Pandora radio (inclusief TOR Project)

Ik bedenk er nog wel meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar gokt Dream Multimedia natuurlijk ook op.

 

Kijk als DEV wel goed naar de voorwaarden, want ik vrees dat je plugin als je wint wel onder de Creative Commons licentie van Dream uitgebracht zal worden en dan verlies je alle rechten en kan Dream Multimedia zelfs eisen dat hij op geen enkele andere hardware mag worden gebruikt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet sat4all (of misschien zelfs een samenwerking van een aantal boards) zelf een "Enigma2 plugin van het jaar" uitroepen, hoofdprijs een erelidmaatschap ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Broodnodig bij de Dreambox is een plug-in waarbij je de zender die je bekijkt met 1 druk op een toets kan toevoegen aan een favorieten lijst.

Dat zou pas handig zijn om de zenderlijsten aan te passen of zelfs aan te maken.

Nu kan dit wel , maar met een omslachtige omweg via zenderlijst oproepen > menu > toevoegen aan boeket >> boeket kiezen en oké drukken.

Degenen die zenderlijsten aanmaken zullen best weten dat het niet meevalt om die lijsten constant aan te passen.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...