Ga naar inhoud


Wavefrontier T90 ... doe ik het goed?


dreamboxelite

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Even een jankmomentje cry, crymad

 

 

Dakmakers hebben een nieuw dak op mijn ouders schuur gezet, was nodig ivm lekkage. Ze hadden beloofd dat ze niet aan de schotel zouden zitten en er niks zou veranderen. Maar je snapt het al. Ik kom woensdagavond even thuis, zenders werken niet. Allemaal 0% snr. Het was donker en ik moest studeren, dus heb ik zaterdagmiddag ingepland om alles te fixen. Nu heb ik het nieuwe dak gezien en mijn schotel kan niet ver genoeg naar rechts draaien (ivm uitstekende dak) om thor of Astra 4 meer te ontvangen. Nou is thor alleen heel leuk om te hebben, maar astra 4 cruciaal. Kortom ik zit weer in de rats. De professionele meter moest ik teruggeven omdat die uitgeleend bleek te zijn vanavond en morgen. Dus ik kan, ben ik bang, weer van voor af aan beginnen.

 

Nieuwe fotos zijn bijgevoegd. Ik zat te denken aan nog een langere muurbeugel (ergens op internet), waveverlening?.

 

In het ergste geval een andere plek en dan kabels opnieuw leggen en weer boren. Kortom weer een hele dag werk of weekend in de vrieskou. Ik had gedacht ik fix het wel zo even, maar het blijkt dus een ramp cry te zijn. Ik heb niet zo veel haast, want ik heb het hartstikke druk met mijn studie (loop ook nog eens achter). Foto's zijn helaas beetje onscherp.

 

Iemand nog ideeën? Alvast enorm dank!

 

 

 

 

 

post-37441-1318261478,9748_thumb.jpg

post-37441-1318261479,3286_thumb.jpg

post-37441-1318261479,6741_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het volgens mij makkelijk oplossen door een blok achter de bevestigingsplaat te plaatsen. Je moet dan wel langere bouten gebruiken.

Er zijn natuurlijk vele mogelijkheden.

Ik zou in ieder geval de beugel verder van de muur plaatsen. Dan kun je de schotel makkelijk draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, oke zo kan ik verder.

 

Tja dat zou misschien idd wel kunnen. Kosten maakt even niet uit. Wil uit frustratie wel een mast kopen. Waar ik ook aan zit te denken is de schotel te verplaatsen naar een plek waar ik niet met dakpannen moet werken. en die gewoon kan draaien.

Kortom iets meer naar recht op het plaatje.

 

Tja idd heeel erg balen dit alles!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...