cookie monster Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
joker55 Geplaatst: maandag om 10:21 Geplaatst: maandag om 10:21 2 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
joker55 Geplaatst: maandag om 10:25 Geplaatst: maandag om 10:25 Uit de rubriek "ingezonden brieven" uit de nieuwe Donald Duck : 2 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
joker55 Geplaatst: maandag om 11:04 Geplaatst: maandag om 11:04 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
gerrit B Geplaatst: dinsdag om 13:11 Geplaatst: dinsdag om 13:11 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden De huisarts zei tegen mij: Alcohol maakt je dom en onverschillig. Ik snap het niet, maar het kan me ook niet schelen. 3 Love Is A Shield Camouflage
cookie monster Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Hoe herken je een onnozelaar ?? Kijk eens in de spiegel !! 😎 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Juf: "Joske , uw opstel over de hond is precies hetzelfde als dat van uw broer !!" Joske: "Klopt , wij hebben dezelfde hond !!" ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Wat is het toppunt van geduld ?? Nen ellentrikpoal kittelen en wochten totdat die lacht !! 😃 Wat is het toppunt van lef hebben ?? Tegen nen agent z'n benen pissen , en vroage of da't nat is !! Wat is het toppunt van snelheid ?? Een slak die uit den bocht vliegt !! Wat is het toppunt van onnozelheid en tegelijkertijd ook van lef hebben ?? Kekt mer' is in de spiegel !! ☺️ ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Welke planeet ligt het dichtste bij uw hoofd ?? UrAnus 😲 Een blondje vangt een hongerige mol die net de hele tuin heeft verwoest !! Daarop vraagt haar man haar het schepsel te doden , en wel op een genadeloze manier !! Na een kwartiertje komt de blonde terug met een bloeddorstige grijns !! "Heb je de mol verdronken ??" vraagt haar man haar nieuwsgierig !! "Nee , ik heb iets veel wreder bedacht !! Ik heb hem levend begraven !!" 😎 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen