Tonskidutch Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Uh 9:00 uur wist je dat een ijsbeer een donkere huidskleur heeft? nou dan weet je het nu 1 Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Ik maak zondags altijd een wandeling, is gezond. Loop van m'n bed naar het toilet. Als het wat koud aanvoelt daar dan spoel ik door. Even een vroege inspanning, opstaan van het watercloset en onder de douche gaan staan. Het is echt koud, maar wel verfrissend en je wordt sneller wakker. Als eindelijk warm water komt waren ook die wallen onder m'n ogen al weg. Even nog, afdrogen. Gigantische bergbeklimming namelijk mijn steunkousen aantrekken. De overige kledij aandoen, een sweat suite en het ren schoeisel Ik zweet al weer. Ik loop nog langs de koelkast en denk aan de isotone drank voor al die inspanningen, open de koelkast en neem een biertje. Aangekomen in de woonkamer, loopt de TV nog van gisteravond / nacht. Ja je kan niet zomaar langslopen, je moet even kijken wat er loos is in de wereld. Ik ga zitten en werk het eerste biertje naar binnen. Zondagse wandelingen, ik wordt er altijd zo moe van. 1 Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen