Ga naar inhoud


NJAM ook op TVV?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Jan Ambers
Via de kabel wordt een "kookzender" aangeboden, ik geloof NJAM.

Bestaat er een kans dat dit ook op de satelliet komt?


Wie wil deze LOW BUDGET zender? sick
Een grote hype is het met die kookprogramma's op tv en binnen enkele jaren is het weer iets anders.

Alsof er op de andere zenders niet genoeg van deze programma's te zien zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: Jan Ambers
Via de kabel wordt een "kookzender" aangeboden, ik geloof NJAM.

Bestaat er een kans dat dit ook op de satelliet komt?


Wie wil deze LOW BUDGET zender? sick
Een grote hype is het met die kookprogramma's op tv en binnen enkele jaren is het weer iets anders.

Alsof er op de andere zenders niet genoeg van deze programma's te zien zijn.


Dat kan je even goed zeggen over voetbal, sport in het algemeen, films, documentaires ...

Het is niet omdat jij en sommige anderen niet graag naar kookprogramma's kijken dat het daarom een slechte zender is. Ieder zijn voorkeur.

Vu+Ultimo met 2Tb HDD , VU+Duo met 2Tb HDD , TM 5400 CI+usb Super
Triax 88 met multibracket en 4 quad lnb's (13 oost, 19,2 oost, 23,5 oost, 28,2/28,5 oost)
Wavefrontier 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets tegen kook programma's.

 

Ik heb iets tegen meelopertjes en zeker als die er massaal zijn.

 

Als er één zender succes heeft met een kook programma gaan ze dit allemaal gaan doen.

 

Van mij krijgt die zender de zegen als al de andere zenders stoppen met hun kook programma's!

 

En dan vindt ik het niet eens erg dat deze nooit op TVV beschikbaar komt. Dit zelfde geld ook voor voetbal. Trekt trouwens heel veel meelopertjes aan. zelf tot de dood toe!

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Nochtans weer een unieke gelegenheid voor de vlamingen hun boergondische kultuur wijd over europa te verspreiden....
Palieter en Breugel keren zich in hun graf...

TVV grijp Uw kans en vraag subsidie aan dienst toerisme, we gaan europa tonen dat er meer is als de toetjes van Monika...


Het probleem is dat exclusiviteitscontract tussen Telenet en Studio 100. Ook Belgacom krijgt zelfs niet de kans om de zender aan te bieden.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 11 jaren later...

njam vind ik de beste met originele, nieuwe programmaconcepten die nergens elders te vinden zijn. Programmas uit UK,  DE,  NL, CH zijn slaapverwekkend. En njam biedt toch wel de beste koks een medium, niet alleen Jamie (gaap, gaap, gaap) die echt de UHD al lang overschreden heeft. njam heeft gode zij dank nog steed geen kookwedstrijdprogramma (4x gaap) en gelukkig slechts 1 programma voor/met kids (spetter, splats, spetter, die kids kunnen zeker ook niet fietsen....rubbertegelgeneratie....) njam heeft zelfs een programma voor sporters(fietsers, hup Mathieu en Greg). De wildvlees (etc.) programmas zijn uniek en vingerlikkend smakelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2022 om 15:43, DigisatBelgium zei:

Ik kijk naar "24Kitchen" via Canal Digitaal in Belgie:)

is toch van een andere orde hoor.

ik kijk graag naar kookprogramma's die gepresenteerd worden door koks, en dus niet sandra beccarie of jambers zijn echtgenote.

je vraagt toch ook geen financieel advies aan een wielrenner ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...