Ga naar inhoud


Nou spant C+ dus echt de kroon !!


1pm

Aanbevolen berichten

Krijg ik een telefoon van c+ met de vraag of ik niet wil ingaan op hun aanbod .

1 Hd ontvanger voor 25 euro

Half jaar vrije ontvangst van alle HD kanalen.

 

IK zeg nee heb aleen HD ontvanger hier een dreambox 8000 beeld perfect , zegt die meid is geen goedgekeurde ontvanger meneer dan moet ik uw afsluiten .

 

Met gevolg geen ontvangst meer hier kaart is afgesloten krijgt geen updates meer.

 

Mag je dan niet meer zeggen hoe en wat hier in nederland tjonge waar gaan we heen.

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 1pm

IK zeg nee heb aleen HD ontvanger hier een dreambox 8000 beeld perfect , zegt die meid is geen goedgekeurde ontvanger meneer dan moet ik uw afsluiten .

Met gevolg geen ontvangst meer hier kaart is afgesloten krijgt geen updates meer.


Dit recht hebben ze dus absoluut niet, ik zou dit aanvechten en die lui ophangen in de hoogste boom.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is eigenlijk niet te geloven dit verhaal!!! Denk dat die meid zich vergist heeft. Als je (bewezen) aan WWW cardsharing doet dan hebben ze uiteraard wel dat recht...

 

Meldt dat eens op dat andere forum. Ik wil daar de reaktie wel zien...

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

een voordeel is dat mijn telefoon niet bekent is bij CanalDIGITAAL (of is C+ een ander)

 

ten tweede zeg je natuurlijk nooit dat je een niet goedgekeurde receiver hebt maar een van de satelliet winkel uhm zo'n ding ja

 

ten derde kan een contract voor levering van diensten altijd in de kleine letterkes vindbaar en leesbaar ook eenzijdig op worden gezegd

 

ten vierde is dit al een oude hoed daar een contract enkel volgens de voorwaarden van canalDIGITAAL (dus met goedgekeurde receiver) kan worden aangegaan.

wanneer we het hebben besproken in het forum weet ik niet meer precies, maar dat het zo is weet ik zeker.

 

ciao

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

ten vierde is dit al een oude hoed daar een contract enkel volgens de voorwaarden van canalDIGITAAL (dus met goedgekeurde receiver) kan worden aangegaan.
wanneer we het hebben besproken in het forum weet ik niet meer precies, maar dat het zo is weet ik zeker.
ciao


Dat staat niet in de algemene voorwaarden. Wel staat er dat men er geen ondersteuning voor kan verlenen (artikel 22).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt dat bedrijf wil graag dat er een berg mensen naar Hilversum komen met hun hooivork en fakkels. :D

 

Bel ze nog 1 keer op en eis (vloeken toegestaan) dat dit per direct wordt rechtgezet, een excuses van hun kant en kosten vergoeding voor de tijd en telefoonkosten die het jou nu kost. Jij hebt er niet om gevraagd. Niks anders accepteren en dreigen met media aandacht en desnoods een rechtzaak. En per direct je bank opdracht geven het geld van afgelopen 2 maanden terug te boeken.

 

Tonskidutch, Canal Digitaal zegt nergens dat je geen andere receivers mag gebruiken. Sterker nog de handleidingen om de dreambox in te stellen staan online op de ikverhuismee site.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Zuppelan,
echt?
dan heb ik wellicht de ene paragraaf met de andere als voorwaarde opgeteld.

maar zouden ze het van jou winnen?

denk het wel
want eenzijdig opzeggen kan immer.
ciao


Nee, dat kan niet. Artikel 9 van de AV regelt in welke situaties CD eenzijdig kan opzeggen. Dat betekent dat elke andere opzeggrond onrechtmatig is. Geen van de gevallen die daar genoemd staan lijken me van toepassing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel goed dat je ons er op wijzen kan

over de contracten en daarin besloten rechten wederzijds

opdat we ons terdege ervan bewust zijn dat zoiets onmogelijk is (?)

 

hetgeen 1PM melde

 

maar dan moest 1PM ook maar eens terugbellen met madam verkoop C+

 

is het echter niet ook zo dat men sowieso de Europese regelgeving inzake het schenden van de digitale diensten en diens integriteit als punt kan aanwenden?

(misschien niet anders was het murdock ook al gelukt bij sky)

ik ben nog niet overtuigsd dat je het van M7 wint.

 

ciao

 

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De callcenter madam heeft hier wel degelijk een groffe fout gemaakt, die hersteld moet worden via de klantenservice.

 

Canal digitaal heeft al lang de niet gecertificeerde ontvangers moeten accepteren, ze geven er nu zelfs support voor op de ikverhuismee site (kanaal zoeken), dat geldt dus ook voor een dreambox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...