Ga naar inhoud


Kan het nog gekker?


vGnp

Aanbevolen berichten

Daar waar ik al (heel snel) wegzapte bij het in beeld komen van "Frits Barend en dochter" pop-ups en nog meer van dat geneuzel zag ik zojuist in een Jackie Chan film dat ze die onzin tegenwoordig zelfs in de film monteren... sick

 

Ik denk dat ik binnenkort er maar mee op houd om nog langer Nederlandstalige commerciële zenders te bekijken. Men schijnt alleen nog maar geïnteresseerd te zijn in het pushen van promo's en ellenlange commercial breaks, en het kijkgenot oftewel de kijker wordt volkomen genegeerd.

 

vGnp

 

post-40989-1318261726,1086_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je bent niet de enige die zich daaraan ergert.

 

Thuis kijken we bijna geen nederlandse zenders meer, omdat het programma doorlopend onderbroken wordt door reclame uitingen.

 

 

Ik vraag mij af, of de regiseur het goed vind, dat zijn film op deze mannier veranderd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Thuis kijken we bijna geen nederlandse zenders meer, omdat het programma doorlopend onderbroken wordt door reclame uitingen

Het is zelfs al zo ver gekomen dat ik inmiddels geen directe uitzending(en) meer bekijk, maar alleen via tijdverschoven timeropname's.
En dus de reclame met de skip toetsen zo snel mogelijk oversla.
Als dat is wat ze graag willen, dan hebben ze dat dus inmiddels bereikt.
Maar als het dus ook nog, zoals ik al zei, in de film wordt gemonteerd dan is voor mij de lol er van af.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik de enige was die zich kapot ergert. Vorige week op RTL4 was The Green Mile. Ongelofelijk hoe ze zo'n goede film verkrachten met die klote promo's en reclame onderbrekingen van 8!! minuten.

 

Maar wat te denken van Nickelodeon en Disney XD met die nagesynchroniseerde (wat een moeilijk woord) rotzooi. Dit kunnen wij in nederland nooit zo goed als in duitsland dus niet doen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig staan de satkijker altijd nog enkele zenders ter beschikking, waar een film zonder onderbrekingen te zien is.

 

En je koopt tegenwoordig 5 BD's voor E 20,-

 

En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen..

 

HD+ bij onze oosterburen blokkeert die optie, gelukkig hebben wij nog gewoon HD seca.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Gelukkig staan de satkijker altijd nog enkele zenders ter beschikking, waar een film zonder onderbrekingen te zien is.

En je koopt tegenwoordig 5 BD's voor E 20,-

En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen..

HD+ bij onze oosterburen blokkeert die optie, gelukkig hebben wij nog gewoon HD seca.


Kun je mij een PM sturen met waar je dit koopt?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen..


Krek zo die is,

Ik neem de meeeste prog's van de commerciëlen op, zodat ik ze later kan bekijken en de reclameblokken versneld doorspoel, zo heb je bij een uitzending van 1 uur, minimaal een kwartier gewonnen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Daar waar ik al (heel snel) wegzapte bij het in beeld komen van "Frits Barend en dochter" pop-ups en nog meer van dat geneuzel zag ik zojuist in een Jackie Chan film dat ze die onzin tegenwoordig zelfs in de film monteren... sick

Ik denk dat ik binnenkort er maar mee op houd om nog langer Nederlandstalige commerciële zenders te bekijken. Men schijnt alleen nog maar geïnteresseerd te zijn in het pushen van promo's en ellenlange commercial breaks, en het kijkgenot oftewel de kijker wordt volkomen genegeerd.

vGnp



dat meen je niet, waar gaat dat toch heen

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die promo's boven in beeld, zoals SMS6 weer volop is begonnen met de promo banner van Sterren vallen met hun ster op het ijs, vindt ik uiterst irritant, het "inmonteren" in een film vind ik grappig en creatief. Als het maar "slim" gedaan wordt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland is Amerika aan het na kopiëren. In Amerika is het "normale" als reclame wordt gezet in tv series en of films via de tv/satelliet. Wat mij erg of valt is, als er reclame wordt uitgezonden op bijv. rtl5. Dan zenden de volgende zenders zoals rtl4,6,7 en sbs6 ook reclame uit. Maw men is "verplicht" om reclame te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Citaat:
En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen..


Krek zo die is,

Ik neem de meeeste prog's van de commerciëlen op, zodat ik ze later kan bekijken en de reclameblokken versneld doorspoel, zo heb je bij een uitzending van 1 uur, minimaal een kwartier gewonnen


Lang leve de insteektuner voor in de 8000.
Mij 3e S2 tuner wordt vaak aangesproken smile


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...