Ga naar inhoud


Kan het nog gekker?


vGnp

Aanbevolen berichten

Wanneer voetbal van het Nederlands elftal op RTL of SBS wordt uitgezonden kijk ik eerst op internet op welke zender het in het buitenland ook live wordt uitgezonden. Wij ergeren ons kapot aan die Gerard Joling die het beeld inrolt en weer uitrolt en promo's tijdens de wedstrijden. cry

Wij zetten de tv aan om een film of programma te bekijken maar niet voor die promo's. Dat ze reclame inkomsten nodig hebben is prima maar geen reclame tijdens live wedstrijden en in een lopende film of programma, dan haken wij af. sleep

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik vind het echt ook super irritant.

 

Vooral de reclame tijdens of in een film kan echt niet.

 

Misschien moeten we ons eens mobiliseren en met grote aantallen bezwaren naar de omroepen sturen die zich hier mee bezig houden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Het is zelfs al zo ver gekomen dat ik inmiddels geen directe uitzending(en) meer bekijk, maar alleen via tijdverschoven timeropname's.
En dus de reclame met de skip toetsen zo snel mogelijk oversla.
Als dat is wat ze graag willen, dan hebben ze dat dus inmiddels bereikt.
Maar als het dus ook nog, zoals ik al zei, in de film wordt gemonteerd dan is voor mij de lol er van af.


Is een vicieuze cirkel he. Als iedereen de reclameblokken doorspoelt moeten de zenders de reclame wel in de uitzendingen zelf monteren!

Niet dat ik me er niet aan stoor hoor...... Maar het blijft commercieel gefinancierd natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Misschien moeten we ons eens mobiliseren en met grote aantallen bezwaren naar de omroepen sturen die zich hier mee bezig houden.

Dat is heel eenvoudig.
Je moet er gewoon niet meer naar kijken.
Maar de doorsnee NL Jan Kaas is er zelf schuld aan. Hij is zo stom om er ook
nog voor te betalen, o.a. via DVB-T.
Wie betaald er nou voor om de NL commerciele zenders te "mogen"...ja MOGEN zien. Dan ben je toch helemaal zelf schuld.
Wat ik ook schandalig vind is dat je op zenders in een betaalpaket van CDS zoals National Geographic, Discovery, etc. ook nog even vol gescheten wordt met reklame.
Dus daar kijk ik ook niet meer naar.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Is een vicieuze cirkel he. Als iedereen de reclameblokken doorspoelt moeten de zenders de reclame wel in de uitzendingen zelf monteren!

Niet dat ik me er niet aan stoor hoor...... Maar het blijft commercieel gefinancierd natuurlijk.


Ik vraag me af of dit zo is.

Ik weet niet hoe zij meten hoeveel mensen er naar een programma kijken, maar als jij het opneemt en vervolgens de reclame blokken doorspoelt lijkt het voor hun dan niet gewoon zo dat je ernaar kijkt?

Ik bedoel, zij kunnen nooit weten of je nu daadwerkelijk zit te kijken of niet, toch?

Of hebben ze tegenwoordig een systeem in de nieuwe LCD TV's dat ze jouw kunnen zien? laugh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
Misschien moeten we ons eens mobiliseren en met grote aantallen bezwaren naar de omroepen sturen die zich hier mee bezig houden.

Dat is heel eenvoudig.
Je moeten er gewoon niet meer naar kijken.
Maar de doorsnee NL Jan Kaas is er zelf schuld aan. Hij is zo stom om er ook nog voor te betalen, o.a. via DVB-T.
Wie betaald er nou voor om de NL commerciele zenders te "mogen"...ja MOGEN zien. Dan ben je toch helemaal zelf schuld.
Wat ik ook schandalig vind is dat je op zenders in een betaalpaket van CDS zoals National Geographic, Discovery, etc. ook nog even vol gescheten wordt met reklame.
Dus daar kijk ik ook niet meer naar.


Tsja Drs. Ijzerbout U weet toch ook wel dat de massa dom is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: edbe
dat meen je niet, waar gaat dat toch heen


Dat is al een poosje zo hoor.

Maar ze moeten wel want SBS doet het niet zo goed en zit geloof ik in de verkoop. smile


En zouden ze zich daar nu ook nog af zitten te vragen hoe het nu toch komt waarom die zender in de verkoop moet ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik weet niet hoe zij meten hoeveel mensen er naar een programma kijken, maar als jij het opneemt en vervolgens de reclame blokken doorspoelt lijkt het voor hun dan niet gewoon zo dat je ernaar kijkt?

Dat is nu precies wat ze in Duitsland willen gaan doen met dat HD+ gebeuren. Hier willen de commerciele aanbieders de totale controle over jouw TV kijkgedrag. Zij bepalen of je kan opnemen, doorspoelen etc.
Dat is hun goed recht, maar ik doe daar dus niet aan mee.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Is een vicieuze cirkel he. Als iedereen de reclameblokken doorspoelt moeten de zenders de reclame wel in de uitzendingen zelf monteren!
Of hebben ze tegenwoordig een systeem in de nieuwe LCD TV's dat ze jouw kunnen zien? laugh


Die hebben ze allang!

sony-LX900-2.jpg

Mhuhahah cool

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: edbe
dat meen je niet, waar gaat dat toch heen


Dat is al een poosje zo hoor.

Maar ze moeten wel want SBS doet het niet zo goed en zit geloof ik in de verkoop. smile


ik kijk nooit naar Veronica, dus kan ik niet weten.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou misschien eens goed zijn om kort en krachig aan te geven wat sugestie's zijn om reclame te omzijlen.

 

Een sugestie. kijk teletext, BvB eerst NOS dan RTL dan regionaal.

Of kijk eens naar Belgie op dat moment (vrolijkt je dikwijls helemaal op) Weinig reclame.

 

Gr,R@oul.

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men meet de kijkcijfers met het zogenaamde kijk en luisteronderzoek.

 

Een geselecteerd aantal mensen heeft een kastje in huis waarop ze kunnen doorgeven wat ze kijken en hoe ze kijken.

 

Deze groep wordt representatief genoemd en dat vertaald men dus naar de kijk en luistercijfers.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je wilt, dat deze zenders hun gedrag gaan veranderen, is er maar een oplossing.

 

Laat de adverteerders massaal weten, dat je je ergert aan hun produkt reklame tijdens film, sport etc. en dat je daarom besloten hebt, hun produkt niet meer te kopen.

 

HD+ is inderdaad het schrikbeeld voor de kijker. Volgens de nodige duitse fora brengen veel kopers hun HD+ ontvanger weer terug, nadat ze gemerkt hebben, dat tijdens de reclame de afstandsbediening niet werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...