Ga naar inhoud


Canal Digitaal test Nagravision?


Jassy

Aanbevolen berichten

Hmmm... Nou, mijn vader heeft een Tivusatkaart en die gebruikt hij zonder problemen in een Maxplus 2200S (nou niet bepaald de officiële Tivusat-ontvanger), die kaart heeft ook een keertje in mijn VU+ gezeten en leek zich daar prima in thuis te voelen. Als ze een boxkey gebruiken, dan verhindert die niet je kaart in een willekeurige ontvanger te prikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: greevels
Dat zou wel heel erg klote zijn om het maar zo grof te zeggen en er zijn geen andere softcams die er wel mee overweg kunnen , of in de maak ? misschien nieuwere versie van cccam of Oscam ?


Greevels,

heb het zelf ondervonden dat RTL4 op zwart ging met Oscam. Heb toen een nieuwere versie erin gezet, et voila hij kon ook met Nagra overwerg, dus m.i. is het allemaal niet zo schokkend.

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader heeft destijds de Tivusat CI-module met kaart in Italië aangeschaft; de CI-module werkte niet in de Maxplus, de kaart rechtstreeks wel. Ofwel die kaart van hem ziet nooit een officiële ontvanger of CI-module, desondanks werkt het.

 

Zou er een verschil kunnen zijn tussen de kaart voor de CI-modules en de kaarten voor de officiële ontvangers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
Origineel bericht van: Gerard 76
Op een ander satellietforum gaf CDS aan
dat ze niet van plan zijn de keuze van vrije hardware in te perken.


dan zijn ze toch slimmer dan gedacht.
want het beperken van ontvanger is voor hen een dooddoener.


Heeft niks met slimheid of wat dan ook maar te maken maar wel met Europese wetgeving die dat voorschrijft hierdoor hebben we immers ook de befaamde Mediaguard common interface cam te danken.


Groetjes.............
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Sinds wanneer is Tivusat een onderdeel van Canal Digitaal ????


Heeft idd niks met het onderwerp te maken.
Graag weer on topic allemaal.

@ DeBeek,
aub een volgende keer de waarschuw moderator knop gebruiken
en niet zelf gaan modereren,
ook al bedoel je het nog zo goed.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: DeBeek
Sinds wanneer is Tivusat een onderdeel van Canal Digitaal ????

Heeft idd niks met het onderwerp te maken.
Graag weer on topic allemaal.
Nou ja, niks met het onderwerp te maken?
Het geldt even als bewijsvoering dat Nagravision niet perse aan een box gekoppeld hoeft te worden.
Dat daar niet te lang over door gezeverd moet worden is wat anders dan niks mee te maken.
Want we willen graag weten wat de gevolgen kunnen zijn van de experimenten van Canaldigitaal met Nagravision.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De gevolgen zijn in ieder geval dat je CDS ook via Nagravision kunt gaan bekijken... Wie weet zijn de Philips boxjes wel (bijna) op en de CI-modules en komt er daarom Nagraviaion bij.... laugh

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds deze test problemen met opnemen (iig dat idee krijg ik) ik neem soms 5 dingen tegelijk op, maar de laatste dagen blijven sommige opnames op zwart staan stop ik dan 1a2 opnames dan werkt het weer. Kan dat hier iets mee van doen hebben? (ik heb een Canal digitaal kaart en een VU+ DUO)

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...