Ga naar inhoud


Ja hoor een dweilpauze bij formule1


leo1949

Aanbevolen berichten


Nu had button het vingertje

 

Ik had gelukkig laat ingeschakeld omdat ik de kwalificatie nog moest zien (ik neem het allemaal toch op) dus heb ik een heel stuk van de regen en dweilpauze gemist smile

 

He enige vervelemde van uitlopen is dat mijn opname te kort is.... gelukkig was ik er nu op tijd bij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
En gelukkig maakt Vettel nu ook eens fouten, ik wordt een beetje ziek van dat arrogante duitsertje met dat vingertje. cry


Beetje bevooroordeeld Sjaak? :D

Vettel is momenteel de beste met de beste auto of we dat nu leuk vind of niet. En daarenboven doet hij het op een eerlijke en faire manier tav zijn concurrenten.

Als hij op deze manier verder doet gaat niemand hem van een tweede wereldtitel af houden en het zou dik verdient zijn.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij woont trouwens op een steenworp afstand bij mij vandaan.

In Heppenheim. Is een leuk plaatsje in de wijnbergen om eens te bezoeken.

Ik rij er vaak heen als ik op mijn motorfiets aan het toeren ben.

En hij is helemaal niet arrogant maar juist uiterst sympatiek. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Puch

Beetje bevooroordeeld Sjaak? :D

Vettel is momenteel de beste met de beste auto of we dat nu leuk vind of niet. En daarenboven doet hij het op een eerlijke en faire manier tav zijn concurrenten.

Als hij op deze manier verder doet gaat niemand hem van een tweede wereldtitel af houden en het zou dik verdient zijn.



De red bull is dermate goed dat het lijkt dat Vettel de beste is. Wat Button gisteren presteerde was (ex)kampioenwaardig. Voor het eerst dit seizoen stond Vettel een paar ronden onder druk en daar bezweek hij op vrij amateuristische wijze en vrij snel onder de druk van Jenson. Vond dat toch kampioensonwaardig.

Vettel wordt uiteraard dit seizoen kampioen maar dat is toch in dit geval puur de auto.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is ook weer overdreven.

Maar ik denk wel dat een bijv M. Schumacher niet eens last had van Button.....Schumacher won die race met gemak.

Hij heeft gewoon helaas een langzamere auto onder zijn kont.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...