Ga naar inhoud


Ja hoor een dweilpauze bij formule1


leo1949

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Outta space
Dan zou ik dus ook kampioen kunnen worden in die auto?


Als je een licencie zou hebben en in het voorseizoen hééél veel zou hebben getest.....
Dan zou je een eind komen met de redbull.
Maar kampioen? nee denk het niet wink

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Outta space
Dan zou ik dus ook kampioen kunnen worden in die auto?


Nee, dat kan Webber ook niet. Blijkbaar moet je als coureur toch wel "iets" kunnen...

En dat iets zijn blijkbaar 2 goede rondjes in een heel weekend. 1 om op pole te komen en 1 om bij de start bij iedereen weg te rijden, zodat je de rest van de race zonder druk uit kunt rijden. Want owee als Vetteltje iemand in zijn spiegels ziet...

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alle coureurs in de F1 zijn meer of minder arrogant maar dat is juist een belangrijke eigenschap.

 

Als je dan wint dan vind je jezelf de beste van alle maar als je dan verliest dan val je ook heel hard.

En juist dat geeft een goede motivatie om het beste uit je te halen want je wilt niet nog eens vallen.

Kijk maar naar alonso (dat is pas een irritant mannetje) en schumacher.

 

Schumacher was een behoorlijk arrogant mannetje en dat was een van de redenen dat hij zo vaak wereldkampioen was.

Nu is hij "rustiger" geworden en dat zie je meteen terug in zijn resultaten.Hij maakt nu meer fouten dan vroeger.

 

De auto is uiteraard ook een faktor.

 

Formule1 rijden is gewoon een sport voor macho's met haantjes gedrag.

 

 

Maar wat een wedstrijd zeg..pffff. spannend tot het einde smile

Zelfs baan opruimen was een thriller smile

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Outta space
Dan zou ik dus ook kampioen kunnen worden in die auto?


Heb je Richard Hammond van Top Gear wel eens gezien toen hij probeerde een rondje te rijden in een Formule 1 auto? Ging niet echt geweldig om het maar eens zachtjes uit te drukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel heel vreemd vindt is dat je banden kan wisselen worden als er ze voor een herstart klaar staan.

Dit gebeurde in Monaco ook al, diegene die tijdens de race een bandewissel doen verliezen daar tijd mee en dan bij de herstart worden nieuwe banden om gelegen die dus geen pitsstop gemaakt hebben en hiermee dus zo'n 25-30 seconden mee winnen.

 

Heel vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Maku

Vettel wordt uiteraard dit seizoen kampioen maar dat is toch in dit geval puur de auto.


Dat weten we pas aan het einde van het seizoen. smirk
Het is ook zo dat de Rebull op Silverstone met een andere airodynamca moet komen omdat nu de uitlaten de achtervleugels flink beinvloeden zodat er veel meer downforce is en dit vanaf Silverstone niet meer mag. De uitlaten moeten dan een tig centimeter achter de auto vandaan komen. Dit geld trouwens voor meerdere teams. En dan is de vraag wie heeft dit het beste voor elkaar.
Een ding ik heb zondag een wereld race gezien met een dweilpauze. laugh

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Geef Alonso die auto van Vettel dan rijd ie Vettel de vouwen uit zijn broek laugh


Ja dat riepen ze enkele jaren geleden ook: "Zet Alonso in een Ferrari en..."
Nu zit hij er in en is het ook niets. Moeten ze hem nu in red-bull zetten?


Origineel bericht van: Maku
De red bull is dermate goed dat het lijkt dat Vettel de beste is. Wat Button gisteren presteerde was (ex)kampioenwaardig. Voor het eerst dit seizoen stond Vettel een paar ronden onder druk en daar bezweek hij op vrij amateuristische wijze en vrij snel onder de druk van Jenson. Vond dat toch kampioensonwaardig.

Vettel wordt uiteraard dit seizoen kampioen maar dat is toch in dit geval puur de auto.


Die auto rijd van zelfs naar de finish of zo?
Waarom kan Webber het dan niet die in dezelfde auto zit?

Die man wint 5 van de 7 wedstrijden, 1 foutje en het is al kampioensonwaardig.

Objectiviteit is ver te zoeken.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn volgens mij 2 dezelfde auto´s.

Ze zijn misschien anders afgesteld. Maar waarom zou de ene rijder in minder materiaal rijden dan de andere? Het gaat er toch om om beide auto´s op het ere podium te halen?

Ik kan me alleen voorstellen dat de banden verschillend zijn.

Maar dat ligt er maar weer helemaal hij de courreur er mee omgaat of me om heeft gegaan.

 

Ik volg je hier niet.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was vroeger zo sjaak... Toen hight tech materialen enzo nog astronomisch duur waren.

 

Tegenwoordig zijn de financiele belangen wel zo enorm groot dat een teambaas wel op zou passen om een 2e auto als een soort B auto rond te laten rijden. 90% van de kosten van de onderdelen zitten in het ontwerpen ervan. Als je de onderdelen eenmaal hebt is het een schijntje om er eer stelletje extra van te maken. In veel gevallen is het zelfs zo dat het duurder is om twee aparte auto's met verschillende onderdelen te laten rijden. (dus apart gereedschap nodig, met de testen krijg dus maar de info die op 1 auto van toepassing is, etc. etc.).

 

Het verschil zit i.m.o. dus weldegelijk tussen de rijders. Vettel kan een auto blijkbaar zo af stellen dat hij er het maximale uit kan halen. Webber niet. Kijk ook maar eens naar de rust waarmee Vettel door een bocht gaat, en het bewegelijke corrigeren van Webber.

 

 

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...