Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

Ik dacht niet dat hetgene nu wordt gepost over satellietforum nieuwe informatie is. Dat de eigenaar M7 is, was toch sinds lang geweten.

 

Veel "censuur" heb ik daar nog niet gezien en kritiek op CDS staat er ook, dus ik zou niet te vlug spoken zien.

 

Taalgebruik zoals viespeuken en boeven werd er niet getolereerd, maar dat lijkt mij niet echt onlogisch.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Het forum is zelfs EIGENDOM van CanalDigitaal dus reken maar dat ze er ook beheer/moderator rechten hebben.

 

Citaat:
Current Registrar: MELBOURNE IT, LTD. D/B/A INTERNET NAMES WORLDWIDE

IP Address: 81.171.86.30 (ARIN & RIPE IP search)

Record Type: Domain Name

Server Type: Indeterminate

Lock Status: clientTransferProhibited

 

 

 

Domain Name.......... satellietforum.com

Creation Date........ 2007-11-05

Registration Date.... 2007-11-05

Expiry Date.......... 2011-11-05

Organisation Name.... M7 Group SA

Organisation Address. rue Albert Borschette 2

Organisation Address.

Organisation Address. Luxembourg

Organisation Address. L-1246

Organisation Address. Luxembourg

Organisation Address. LUXEMBOURG

 

Admin Name........... Thibaut Hausman

Admin Address........ rue Albert Borschette 2

Admin Address........

Admin Address........ Luxembourg

Admin Address........ L-1246

Admin Address........ Luxembourg

Admin Address........ LUXEMBOURG

Admin Email.......... domreg @ ########### .nl

Admin Phone.......... +31.356555666

Admin Fax............

 

Tech Name............ Csd Centrale Service Desk

Tech Address......... Telefoonweg 44 b

Tech Address.........

Tech Address......... Ede

Tech Address......... 6712 GD

Tech Address......... Gelderland

Tech Address......... NETHERLANDS

Tech Email........... domreg @ XXXXXXXXXXXX.nl

Tech Phone........... +31.XXXXXXXXXXX

Tech Fax............. +31.XXXXXXXXXXX

Name Server.......... ns.bos.nl

Name Server.......... ns2.bos.nl

 

 

 

Er wordt daar wel meer verwijderd dan alleen ongepast taalgebruik wink

 

Je gaat zelfs overigens net zo hard off-topic en verder vind ik dat jij kritiek wel erg slecht kunt verdragen. Je staat meteen op je achterste benen, precies zoals je het zou verwachten als je wat te verdedigen hebt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helemaal niets te verdedigen, wees daar maar zeker van.

 

Ik stel alléén vast dat als een mening wordt geschreven die afwijkt van wat sommigen graag zien dat blijkbaar geschreven wordt, je geen inhoudelijk antwoord meer krijgt, maar het volgende verschijnt:

 

" Dan kan Paulo CanalDigitaal als gewoonlijk wel gaan lopen verdedigen. "

 

" Ja, meelopers en ja knikkers zijn er overal in overvloed."

 

"Je bent wel erg goed bezig om de CanalDigitaal kant goed te praten. Dat is natuurlijk je goed recht en die ruimte krijg je ook op een onafhankelijk board."

 

" Je gaat zelfs overigens net zo hard off-topic en verder vind ik dat jij kritiek wel erg slecht kunt verdragen. Je staat meteen op je achterste benen, precies zoals je het zou verwachten als je wat te verdedigen hebt"

 

Wie gaat er dan off-topic. Sorry hoor, maar ik ga niet om de auteurs van die citaten te plezieren, mijn mening veranderen en als één van de vele konijnen naar een lichtbak staren zonder nog naar iets anders te kijken.

 

Gelukkig is het hier zoals geschreven een onafhankelijk board en mag een afwijkende mening geschreven worden, hoewel het mij ook zou plezieren dat er wat respect zou worden opgebracht voor een afwijkende mening en niet telkens hetzelfde soort voormelde opmerkingen zou terugkomen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal heeft daar zeker moderator capaciteiten. In elk geval in hun eigen forum deel. En die Box roept zo hard dat hij geen medewerker van Canaldigitaal is, dat het in elk geval gezien zijn gedragingen lijkt dat Canaldigitaal hem betaald.....

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor iedereen klagen dat het contact met CD zo moeizaam

verloopt. Ik begrijp dat het satelietforum gemodereerd wordt

door CD, aangezien het forum van hun is.

 

Dan gebruik je toch dit forum om in contact te komen met CD.

Als je dan zonder frustratie / emotie je probleem voorlegt

heb je volgens mij grote kans op een antwoord.

 

Vervolgens kan je dan hier je emoties en frustraties

uiten ,bij voorkeur in normale bewoordingen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik heb ook mijn probleempjes gehad met Canal Digitaal.

Het werd het met veel hangen en wurgen later ook weer opgelost.

Achteraf heb je dan wel een slecht smaak overgehouden van deze groep.

Maar de oorzaak zit hem toch echt in de veel te jonge, slecht opgeleide mensen bij de callcenters.

Ze roepen maar wat en zijn soms zelfs onbeschoft, die maken juist veel kapot.

 

Wat er in dit plaatje mist is een tweede Nederlandse provider.

Eentje die het net even anders aanpakt.

En dan mag die rustig een beetje duurder zijn, als de service maar klopt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ook maar even eenbijdrage leveren :

 

Heb ook met de servicedesk een aantal keer over 1 ding in de clich gelegen en werd afgescheept met het antwoord dat ik maar naar dealer moest gaan voor de nieuwste software (Uh.....voor een Topfield uit 2010.....uhm werd er toen nog software aangeboden..????)

 

Heb toen via webcare alles netjes, vriendelijk, uitgelegd wat het probleem was, et voila, binnen 1 dag was alles keurig netjes opgelost

 

Groet

Daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Als je iemand ondanks duidelijk nee zeggen, ongewenst een abonnement aansmeert ben je een boef(je).

Helemaal mee eens!!! Maar wie zegt dat het in dit geval ook zo gebeurt is... en hebben ze een duidelijke opname waar JA gezegt is!!! Van de andere kant van een telefoonlijntje kun je niet zien of iemand capabel is om JA of NEE te zeggen... Tot zo ver MOET tegenwoordig dit verplicht zo geregeld zijn.

Is het niet zo dan doet CDS het inderdaad fout.

Het enige wat dit kan oplossen is nieuwe regelgeving dat geregeld moet worden vanuit Den Haag.

Dit door bevoorbeeld de kans om er binnen 7 of 8 werkdagen van af te zien af te schaffen en te vervangen in het antwoorden van die brief met een handtekening. Wordt deze binnen een X aantal dagen niet door de klant teruggestuurd dan vervalt alles....
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot dusver niet de toegezegde PM ontvangen.

 

Voor de duidelijkheid, blijf bij mijn ongezouten mening wink

 

Zit ook niet op coulance te wachten, of ze geven toe dat er een fout is gemaakt en draaien het terug, of ze komen maar gewoon met bewijs dat het gegaan is zoals de wet voorschrijft.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er zitten er hier ook een paar die daar werken.

 

Het is pure forumvervuiling, maar je doet er niets tegen :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Littlesat

Helemaal mee eens!!! Maar wie zegt dat het in dit geval ook zo gebeurt is... en hebben ze een duidelijke opname waar JA gezegt is!!!


Ik heb van die gesprekken alle opnames gehoord, dus ik kan je garanderen dat het NIET gezegd is.

Sterker nog: Er is tijdens 3 van de 5 gesprekken zelfs nadrukkelijk gezegd niet meer te bellen en tijdens het laatste gesprek werd de CanalDigitaal medewerker zelfs heel erg brutaal.

Er is ondanks dat nadrukkelijk verzoek toch nog twee keer gebeld, waaronder het laatste gesprek met de brutale medewerker.

Na dat gesprek kwam plotseling de abonnementsbevestiging per post.

Zo gaat het dus vaker en dat is heel erg fout!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Er zitten er hier ook een paar die daar werken.

Het is pure forumvervuiling, maar je doet er niets tegen :D
Vroeger was dat toch niet toegestaan volgens de voorwaarden van dit forum? Dus... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn zoon leid mensen op voor n callcenter en alles moet zuiver gevraagd en beantwoord worden, ook hoort de callcenter die beld ,de luisteraar er op atent te maken dat alles goed beantwoord moet worden met ja en nee, dit ivm een opname. en hij wekt niet voor cd ok tired

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...