Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

Citaat:
Je bent er niet bijgeweest, kent niet alle exacte bewoordingen en feiten, je weet niet wat de versie van het Callcenter is, maar je hebt al wel een eindoordeel klaar?


Inderdaad, maar ik heb al gemerkt dat hier soms veel helderzienden met paranormale gaven berichten posten.

We kennen één kant van het verhaal, het andere niet.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Paullo

We kennen één kant van het verhaal, het andere niet.

Greets

En zo is het precies!
Waarmee ik dus geen oordeel heb uitgesproken over de versie van Harley. Ik ben alleen ook de versie van de tegenpartij nodig om uberhaupt een oordeel te kunnen geven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bekend gezegde luid: Je kunt beter vliegen vangen met stroop dan met azijn.

Want op dat forum zitten de mensen van CD's zelf dus niet van het callcenter.

Ik denk dat je door deze schrijfstijl je kansen daar aardig gereduceerd hebt.

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Boeien, blijven boeven in mijn ogen


Tsja, dat kan je natuurlijk op alle forums van Nederland gaan roepen en hier nog een keer of tien herhalen tot niemand het nog leest, maar of dat het probleem gaat oplossen, lijkt mij eerder onwaarschijnlijk.

Als dat kan opluchten, mij niet gelaten, maar echt boeiend voor de andere gebruikers op dit forum lijkt mij dat niet

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het nu opgelost of niet? Het is mij niet helemaal duidelijk.

 

Als het niet opgelost is:

 

Volgens mij moet een telefonische overeenkomts tegenwoordig vanaf het begin tot het einde van het gesprek worden opgenomen, dus geen knip en plak werk.

 

Juridisch gezien kan je het op "dwaling" gooien, dan ligt de bewijslast bij CDS. Als het in het gesprek duidelijk naar voren komt dat de verkoper zich loopt op te dringen en je moeder hoorbaar ziek is, dan heeft CDS een flink probleem. Ik dat laatste geval zou ik CDS aansprakelijk stellen wegens bejegening, tevens een schade vergoeding eisen i.v.m. de gemaakte kosten + een inmateriële schadevergoeding.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Harley
Origineel bericht van: Jassy
Je hebt als consument 7 dagen de tijd om bij een aankoop via telefoon of internet het contract zonder reden te ontbinden (afkoelperiode wet koop op afstand).

De grote vraag is dus, is dit binnen 7 dagen gebeurd? Zo ja, dan dient CD gewoon gehoor te geven aan je verzoek.

Overigens wel weer een mooie smeerlapperij van CD als ik dat zo lees.


Schrijven heeft een datum van 30-6, ben dus net te laat. Brief krijg ik net pas onder ogen.

Waar halen ze het lef vandaan om zo abbo's af te sluiten, oude mensen lastig te vallen.

Moeder geeft aan, niet een keer ja te gezegd te hebben, en constant aan te hebben gegeven dat ze niet steeds moeten bellen. Wat ze dus dus bleven doen.



Dit verhaal heb ik een paar maanden geleden ook al geschreven en ik had van alle gesprekken die mijn kennis met CanalDigitaal heeft gevoerd gesprekopnames.

Er was niet één keer ja gezegd of zelfs maar interesse getoond, maar 3 dagen later lag er een orderbevestiging in de bus.

Het zijn naar mijn mening ook een stel smerige boeven.

Dan kan Paulo CanalDigitaal als gewoonlijk wel gaan lopen verdedigen, maar dit soort smerige acties gebeuren bij het callcenter van CanalDigitaal gewoon vaak en dat is een feit.

Er zitten daar een paar mensen die op een hele brutale en zelfs onbeschofte wijze met manupulatie en onjuiste gegevens hun sales targets proberen te halen.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Doordat Canaaldigitaal zaken doet met dit soort call centers slopen ze wel hun naam.

 

Eigenlijk zag je dit gedrag alleen bij de energie bedrijven.

Een paar rotte appels op zo'n callcenter, die achter hun bonus aanzitten, bezorgen je bedrijf een heel slechte naam.

 

Wel denk ik, dat je met deze klacht bij Canaaldigitaal meer bereikt met een zakelijke opstelling, beginnen met ze uit te schelden is wel te begrijpen, maar wanneer iemand zo tegen mij begint, sta ik hem niet te woord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dan kan Paulo CanalDigitaal als gewoonlijk wel gaan lopen verdedigen


Waar jij dat allemaal leest, weet ik niet, maar voor een zondagmorgen getuigt het wel van bijzonder veel fantasie.

Ik heb niet de gewoonte mee te roepen met een ganse kudde van loeiende wolven die zeer vaak niet verder kijken dan hun neus lang is.

Ik heb al evenmin de behoefte om mijn persoonlijke zaken met CDS of TVVlaanderen via het forum te regelen. Die regel ik zelf wel via de geëigende kanalen.

Maar zoals ik al schreef, als het kan opluchten om te schrijven dat CDS boeven zijn, jullie doen maar. Het wordt dan stilaan groepstherapie.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lucht niet alleen op, ze zijn het ook. Zulke praktijken mogen best naar buiten gebracht worden als het niet teruggedraaid kan worden.

 

 

Laatste telefoontje waar ik vroeg waarheen te mailen, staat onderaan de orderbevestiging letterlijk "schriftelijk of per email aan ons kenbaar te maken" om zodoende dit 1 dag te laat alsnog even te doen. Werd na overleg met een collega keihard gezegd dat CD geen email heeft.

 

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Het lucht niet alleen op, ze zijn het ook. Zulke praktijken mogen best naar buiten gebracht worden als het niet teruggedraaid kan worden.


Laatste telefoontje waar ik vroeg waarheen te mailen, staat onderaan de orderbevestiging letterlijk "schriftelijk of per email aan ons kenbaar te maken" om zodoende dit 1 dag te laat alsnog even te doen. Werd na overleg met een collega keihard gezegd dat CD geen email heeft.



Misschien dit alles eens voorleggen bij Antoinette Hertsenberger van TROS Radar?

Zij is ook al een aantal malen in debat gegaan met de heren en dames van o.a. Ziggo en KPN.

Zij is ook de drijvende kracht tegen de strijd tegen de woekerpolissen geweest.

Dus probeer haar te benaderen voor een verandering en aanpak van CDS - M7.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Je hebt als consument 7 dagen de tijd om bij een aankoop via telefoon of internet het contract zonder reden te ontbinden (afkoelperiode wet koop op afstand).

Schrijven heeft een datum van 30-6, ben dus net te laat. Brief krijg ik net pas onder ogen.

Volgens mij heb je nog tot morgen om op te zeggen, het zijn nl 7 WERKDAGEN en morgen (maandag) is het de zevende werkdag..
Dus morgen direct bellen als ik jou was..

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En wat als CDS nu gewoon met een tape komt waar je moeder gewoon JA antwoord op vragen. Om je te kunnen abonneren moeten ze dit hebben...!!!!


Nodig ze dan ook uit om dit zelfs online te zetten.

Zelfs als zou ze ergens ja opgezegd hebben, blijft het een lage streek omdat ze echt niet het verschil weet of er nou iemand van digitenne of CD aan de lijn hangt.
Ze is nog steeds aan het wennen dat ze nog maar een remote heeft.


Staat me trouwens bij dat er gezegd wordt dat gesprekken opgenomen worden in het kader van opleiding en automatisch verwijderd worden na een X aantal dagen. Denk dat het al toevallig automatisch verwijderd is.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...