Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

Op het einde van het gesprek verbinnen ze je door naar een bel-me-niet computer.... heeft je moeder daar op gewacht...

 

Elke provider probeert iemand die afzegt terug te krijgen!!! Vaak krijg je dan plotseling ook nog een goedkopere aanbieding...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
Op het einde van het gesprek verbinnen ze je door naar een bel-me-niet computer.... heeft je moeder daar op gewacht...


Ik weet niet hoe oud jou ouders zijn, maar de mijne weet niet eens wat een computer is wink

Mijn eigen abbo ook opgezegd, met de toezegging dat ik niet teruggebeld wordt.

Alles wat na een maand vanaf nu wordt afgeschreven, wordt gestorneerd.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring: Donderdag 30.06.2011 een telefonische opzegging gedaan. Medewerkster vertelde mij dat de opzeggingstermijn 1 maand is. . Donderdag 07.07.2011 kreeg ik van CD een brief dat de aanpassing op 31.07.2011 wordt doorgevoerd. In de brief staat verder: Het is mogelijk dat de aanpassing en de nota van de maand waarin dit wordt doorgevoerd elkaar kruisen. Netjes van CD toch !!!!

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Annema
Mijn ervaring: Donderdag 30.06.2011 een telefonische opzegging gedaan. Medewerkster vertelde mij dat de opzeggingstermijn 1 maand is. . Donderdag 07.07.2011 kreeg ik van CD een brief dat de aanpassing op 31.07.2011 wordt doorgevoerd. In de brief staat verder: Het is mogelijk dat de aanpassing en de nota van de maand waarin dit wordt doorgevoerd elkaar kruisen. Netjes van CD toch !!!!


Klopt, die kreeg moeders ook wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Meld dit verhaal even op het eigen forum van CD, daar heeft zoiets vaak meer effect omdat het nou niet bepaald reclame voor ze is.


Goede tip, kijken hoe lang het er staat

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders steeds opnieuw plaatsen.

 

Ik heb zelf trouwens helemaal geen slechte ervaringen met CD (behalve dan de tariefverhogingen), maar ze hebben voor de telefoondienst een of meer call centers ingehuurd (domme fout, waarschijnlijk een bonus per verkocht abo) en daar zitten naast goede mensen ook halve criminelen. Aangezien ca. 10% van de mensen waar dan ook niet deugt zullen er bij CD zelf vast ook wel een paar zitten, maar ik heb tot nu alleen met de 90% fatsoenlijken te maken gehad.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij bereik je met je houding het tegensgestelde resultaat van wat je wilt bereiken. Niet echt handig (en ook niet nodig bij CD is mijn ervaring)

 

Woorden/zinnen als " Ik verdom het om hier verder werk van te hebben " duiden nou niet bepaald op een oplossingsgerichte houding.

 

Mijn ervaring is dat met wat geduld en aanhouden je altijd dat kunt bereiken wat je wilt. Misschien even andere pet op zetten, is beter voor jouw bloeddruk en de portemonnee van je moeder :-)

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de CanalDigitaal-webcare-medewerker maandag op zijn werk komt en op het forum de titel aantreft;

"Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort"

Met het naschrift "viespeuken zijn het"

 

Denkt de CDS-medewerker;

A)Ik ga die meneer eens fijn helpen?

B)Ik ga koffie drinken en laat die vent maar in de stront zakken?

 

Bij die teksten ga je jezelf afvragen hoe dat telefoongesprek met CDS moet zijn geweest.

Mijn ervaring is dat je met een beetje vriendelijkheid een stuk verder komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat

Bij die teksten ga je jezelf afvragen hoe dat telefoongesprek met CDS moet zijn geweest.
Mijn ervaring is dat je met een beetje vriendelijkheid een stuk verder komt.

Gewoon aangegeven dat ze het terug konden gaan draaien, na een fatsoenlijke uitleg. Werd pas pissig toen ze de verbinding verbroken.

Maar vind de actie van CD belachelijker dan mijn reactie, weer een die dit normaal schijnt te vinden. Verbaast mij meer als ik heel eerlijk ben wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
weer een die dit normaal schijnt te vinden. Verbaast mij meer als ik heel eerlijk ben wink

Waar maak je dat uit op?
Citaat:
Gewoon aangegeven dat ze het terug konden gaan draaien
Is dat een verzoek of een bevel?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin024
Dat zou in elk geval als bevel moeten worden gezien. Het gedrag van CD is in deze inderdaad niet minder dan crimineel. Of het nou het bedrijf zelf of een call center is.

Je bent er niet bijgeweest, kent niet alle exacte bewoordingen en feiten, je weet niet wat de versie van het Callcenter is, maar je hebt al wel een eindoordeel klaar?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...