Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SaTJuNK
Origineel bericht van: Harley
Je hebt als consument 7 dagen de tijd om bij een aankoop via telefoon of internet het contract zonder reden te ontbinden (afkoelperiode wet koop op afstand).

Schrijven heeft een datum van 30-6, ben dus net te laat. Brief krijg ik net pas onder ogen.

Volgens mij heb je nog tot morgen om op te zeggen, het zijn nl 7 WERKDAGEN en morgen (maandag) is het de zevende werkdag..
Dus morgen direct bellen als ik jou was..


CD gaf aan dat ik te laat was, dus wss wordt de 30e meegeteld.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Harley weet natuurlijk niet wat zijn moeder gezegd heeft en maakt zich terecht zorgen,maar om dan cds voor boeven en viespeuken uit te maken,gaat veel te ver!inplaats je frustatie's

op meerdere forums mee te delen had je beter een aangetekende brief kunnen sturen,en als het moet met een huisartsverklaring

dat je moeder het allemaal niet zo begrijpt.

dat is de betere weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit laatste werkt niet als je ergens klant bent.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ze het niet netjes terugdraaien verschijnt het gewoon zo ver mogelijk bovenaan in google.


Of ze daar bij CDS van wakker liggen, weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat diegene die zijn stelling niet kan hardmaken en daarbij zijn tegenpartij als viespeuken en boeven van het laagste soort gaat beschrijven, zich schuldig kan maken aan laster en tot schadevergoeding kan gehouden zijn.

Bij de begroting van zo'n schadevergoeding wordt rekening gehouden met de graad van verspreiding onder het publiek.

Ik weet niet of "zo ver mogelijk bovenaan in google" veel voorstelt qua verspreiding onder het publiek, maar alleszins meer dan "zo ver mogelijk onderaan in google".

Ik vraag mij zelfs af in welke mate forums die hieraan hun medewerking verlenen, niet mede-aansprakelijk kunnen worden gesteld.

Als hetgene op het bandje staat bij CDS dan ook niet overeenstemt met hetgene je schrijft, zou die verspreiding "zo ver mogelijk bovenaan google" wel eens nare gevolgen kunnen hebben.

Waarom verkoop je trouwens de kaart met dat abonnement op niet door via een veilingsite met een korting van 20 % op de abonnementsprijs ?

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ai nou ben ik onder de indruk


Het was ook niet de bedoeling enige indruk te maken.

Ik vrees alléén voor jou dat dit ook de reactie van CDS gaat zijn voor jou probleem en jou google-actie.

Waarom heb je ten andere nooit overwogen om een gerechtelijke beschermingsmaatregel te vragen voor je moeder, zodanig dat jij het beheer van haar vermogen kan waarnemen en zij niet meer geldig rechtshandelingen kan aangaan.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wordt het helemaal mooi, dus hij moet zijn moeder maar dement laten verklaren omdat CDS misbruik maakt van ouderen?

 

Paullo, dat je zoiets durft te suggereren zegt al veel over jou!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nou wordt het helemaal mooi, dus hij moet zijn moeder maar dement laten verklaren omdat CDS misbruik maakt van ouderen?

Paullo, dat je zoiets durft te suggereren zegt al veel over jou!


Voor je start met roepen en schelden zou je misschien beter over het betreffende onderwerp eerst wat lezen.

Als mensen - om welke reden ook - niet meer in staat zijn om zelf behoorlijk rechtshandelingen te stellen, dan kan iemand aangesteld worden die hen bij rechtshandelingen vertegenwoordigd en die de enige is die nog rechtsgeldig voor hen een overeenkomst kan afsluiten.

Zulk een statuut bestaat om misbruiken door derden te vermijden. Vermits hier moord en brand wordt geschreeuwd over beweerdelijk misbruik van CDS (en blijkbaar ook door andere aanbieders), is zulks de perfecte oplossing voor mensen die moeilijkheden hebben met het beheren van hun vermogen.

Heeft dus niets vandoen met "dement laten verklaren".

En inderdaad het is blijkbaar weer komkommertijd, want als je ziet wat een proporties een zaakje van om en bij de 200 Euro aanneemt.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,met elkaar eens of niet,hou dit draadje fatsoenlijk.

We kunnen best verschil van mening hebben

zonder elkaar uit te maken voor wat dan ook.

 

Dit draadje voegt totaal niets toe aan dit forum,

en ik neig er dan ook hard naar om het op slot te gooien.

 

Dus hou het "leuk" voor zover dat mogelijk is. wink


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, nog snel ff dit dan wink

 

knip/plak CD-forum

 

Nog even weer nagevraagd.

 

Er is zeker 3 keer gebeld, ze heeft aangegeven dat ze niet steeds moeten bellen, en contact met mij moesten opnemen. Bij het laatste gesprek is ook aangegeven dat ze niet meer gebeld zou worden.

 

Vervolgens ligt de "gefeliciteerd met u verlenging" brief enkele dagen later in de bus die ik gisteren pas onder ogen kreeg.

 

Graag zou ik dus het bewuste bewijs van aangaan van deze verlenging ontvangen, ( wat volgens ons dus niet kan ) daarvoor kan CD mij via de PB contacteren.

 

Daarbij laat ik het eerst.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...