Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zou het appreciëren indien wordt gelezen wat ik schrijf.

 

Ik schrijf toch helemaal niet dat CDS om het even wat mag doen omdat anderen dat ook doen.

 

Ik schrijf alléén dat het dagdagelijkse praktijk is dat je als consument, buurman, ex-echtgenoot, ex-vennoot, belastingplichtige etc .... voor je rechten moet opkomen en dat je in het dagelijks leven niets cadeau krijgt, noch van CDS, noch van de overheid, noch van om het even wie.

 

Eerlijk gezegd vind ik het soort van reacties zoals "je bent wel erg goed bezig om de Canaldigitaal kant goed te praten" niet alléén naast de kwestie, maar ook nog eens zeer vermoeiend. Maar als je dat graag schrijft, is dat natuurlijk ook jouw goed recht, alléén is dat m.i. nogal off-topic en vraag ik mij af wat dat bijbrengt aan de discussie.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het was niet eens jouw topic... wink

ieder die een afwijkende mening heeft krijgt commentaar, is toch evident.

 

maar nogmaals een oudere die niet hoort en of begrijpt wat 'm aan de telefoon aangedraaid wordt mag zich gesteund voelen door de stelling dat men onjuist handelt bij die (of andere) providers.

 

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het belanrijkste punt wat in deze diskussie ontbreekt is,of je op een forum iemand of iets voor boef en viespeuk kunt uitmaken.

dat is in mijn ogen smaad en laster,je houd je dan ook niet aan de huisregels van forums in het algemeen,dit hadden de mods die ook in deze discussie meedoen,zich van moeten distantieren.

als ik de mods van sat4all op andere forums voor boeven en viespeuken uit maak krijg ik op zijn minst een waarschuwing.

word op deze manier geen paal en perk gesteld aan dergelijke uitlatingen dan is het einde zoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: abrahamsat
Het belanrijkste punt wat in deze diskussie ontbreekt is,of je op een forum iemand of iets voor boef en viespeuk kunt uitmaken.
dat is in mijn ogen smaad en laster,je houd je dan ook niet aan de huisregels van forums in het algemeen,dit hadden de mods die ook in deze discussie meedoen,zich van moeten distantieren.
als ik de mods van sat4all op andere forums voor boeven en viespeuken uit maak krijg ik op zijn minst een waarschuwing.
word op deze manier geen paal en perk gesteld aan dergelijke uitlatingen dan is het einde zoek.


Viespeuken hoort in deze discussie inderdaad niet thuis.

'Boeven' kan wat mij betreft wel, want wat ze af en toe bij klanten flikken past bij die term.
Als je iemand ondanks duidelijk nee zeggen, ongewenst een abonnement aansmeert ben je een boef(je).

Mvg,

Michel


Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht - maar het bewijs ervan heb ik niet - dat CDS bij satellietforum moderatorrechten heeft en in voorkomend geval zou kunnen optreden op het forum.

 

Ik kan mij echter niet herinneren ooit enige ingreep in die aard van CDS gezien te hebben.

 

Maar stel de vraag daar anders eens Sjaak(k), jij komt daar toch ook.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onwelgevallige berichten kunnen natuurlijk gewoon spoorloos verdwijnen als je de site-eigenaar bent.

Je kunt ook net doen alsof het onderwerp in een verkeerd forumonderdeel staat en het draadje net zo lang verplaatsen tot niemand meer weet waar het staat, komt er ook geen kritiek meer. whistle

 

Domain Name.......... satellietforum.com

Creation Date........ 2007-11-05

Registration Date.... 2007-11-05

Expiry Date.......... 2011-11-05

Organisation Name.... M7 Group SA

Organisation Address. rue Albert Borschette 2

Organisation Address.

Organisation Address. Luxembourg

Organisation Address. L-1246

Organisation Address. Luxembourg

Organisation Address. LUXEMBOURG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hadden vele site-bezoekers zoals ik dat wel gemerkt, aangezien wij vaker op het forum aanwezig zijn dan de moderators en eigenaar zelf.

 

En als je ziet wat voor klachten er allemaal staan, dan moet je toch eens vertellen wat er dan nog gecensureerd zou moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je nagaan.. :D.

Nee, ik zou het niet weten. Maar vast staat dat de site op naam staat van M7.

En dus is dat forum per definitie niet onafhankelijk: wie betaald die bepaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...