Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

Lekker belangrijk Enfield, kijk liever naar de inhoud van het bericht!

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat iemand heel boos wordt op CD indien men het gevoel heeft dat je genaaid wordt.

Dit zijn ronduit criminele praktijken, zonder meer.

Ik zou ook erg chagrijnig worden en het er zeker niet bij laten zitten.

Wel wil ik nog een opmerking maken over mensen die hier schrijven dat CD anders zal reageren als iemand in een forum iets lelijks over ze zegt. De gedachte alleen al is natuurlijk te gek voor woorden. Het is een zakelijk geschil en CD heeft zich gewoon te houden aan de wet, wat er ook over ze geschreven wordt. Als zij vinden dat zij onheus bejegend worden, moeten ze dat maar eens aantonen bij een rechter dan, los van de discussie over de overeenkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry hoor maar wat hier geschreven wordt heeft weinig meer te maken met respect voor elkaar. Los van de gedragingen dien je respect voor elkaar te hebben (hoezeer je ook van mening verschilt).Echt, de lontjes zijn in een aantal gevallen heel erg kort (het lijkt wel een oorlogsmisdaad die CD heeft begaan).

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat alles zuiver gevraagd en uitgelegd zou moeten worden is helder. Dat zal bij de opleiding van een callcentermedewerker horen. De praktijk is (bewezen) heel anders, los van Canaldigitaal.

 

Providers (zoals Canaldigitaal) huren callcenters in om contracten te verkopen. De (laag opgeleide-) medewerkers van zo'n belcentrum krijgen een bedrag voor elk verkocht contract. Ook het callcenter wordt op die manier beloond. Het is dus handig om hoe-dan-ook contracten te verkopen en dat gebeurt ook. Wettig of onwettig is voor het gemiddelde opleidingsniveau van de betrokkenen al teveel gevraagd. Men speelt elkaar (door het management bedachte-) tips toe om de argeloze consument te misleiden.(bv noem KPN en de klant denkt dat het KPN is die belt) Pas wanneer opnames bij een consumentenprogramma worden afgespeeld en ex-medewerkers uit de school klappen grijpt de wetgever in en volgt eindelijk een boete en wordt de provider publiekelijk aan de schandpaal genageld hetgeen vaak tevens het einde van die provider betekent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een idee: kan Tros Radar is niet iemand undercover laten infiltreren zoals wij in Vlaanderen hadden bij de Belspelletjes in het tv programma Basta?

 

Het heeft nadien ook niet lang meer geduurd eer er op wetgevend niveau ingegrepen werd (belspelletjes zijn nu aan banden gelegd, astroTV is de volgende die niet meer uitgezonden zal worden).

 

Verder hoop ik dat de TS zijn probleem opgelost raakt; zonder dat meerkost of iets dergelijks, indien hij volledig recht in zijn schoenen staat. Daarover kan ik niet oordelen met maar één kant van het verhaal te kennen natuurlijk...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Perre
Daarover kan ik niet oordelen met maar één kant van het verhaal te kennen natuurlijk...


Zie mijn avatar wink

Ze mogen van mij zelfs de bandopname hier openbaar gooien, ze hebben nu de kans om mij op m'n snufferd te laten gaan mocht ik ongelijk hebben.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik zal ze lekker lachen met contract = contract. Als ik iets niet wens/begeer betaal ik daar niet voor. Zeker niet als ze me wat aangesmeerd hebben. Storneren die hap, en permanente blokkade erop hoef je ook niet steeds naar de bank toe.

Daarnaast altijd ff net briefje ernaar toe waarin je oorzaak en gevolg uit de doeken doet. En niks aangetekend, hou gewoon een copietje voor jezelf en als ze verhaal komen halen en ontkennen een briefje gehad te hebben mail je ze een copy in .pdf vorm.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Er zitten er hier ook een paar die daar werken.

Het is pure forumvervuiling, maar je doet er niets tegen


Voor alle duidelijkheid, ik werk daar niet.

Citaat:
Alleen de onderwerp al: "canal digitaal zijn boeven van het laagste soort" geeft al aan dat het niveau van discussiëren tot een dieptepunt is gedaald.


Inderdaad, ik dacht dat we gisteren al aan de bodem zaten, maar alles kan blijkbaar nog beter.

Een aantal dagen geleden overwoog een moderator het topic te sluiten voor het uit de hand liep, dat zou pas een wijze beslissing zijn geweest.

Schrijf hierover maar lekker verder,maar dan zonder mij. Want hetgene interessant was om erover te schrijven, is zo ondertussen al wel vijf keer herhaald en al de rest lijkt mij nodeloze ballast.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Cobus R
Hoe weet jij dat Michel ? van die band opnames ?


Omdat het een kennis van mij betreft en wij daar de IP telefooncentrale geleverd hebben.

Ik had die kennis aangeraden een CanalDigitaal smartcard en abonnement te nemen en natuurlijk kwam die kennis met haar daar op volgende drama ervaringen bij mij terug.

Daarna hebben we samen de gespreksopnames beluisterd en voelde ik mij 'verplicht' haar te helpen om de door CanalDigitaal veroorzaakte ellende weer recht te trekken.

Na veel vijven en zessen heeft CanalDigitaal het wel weer recht getrokken, maar het had natuurlijk nooit mogen gebeuren.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Paullo
Voor alle duidelijkheid, ik werk daar niet.


Ik doelde helemaal niet op jou, maar vreemd genoeg voel je jezelf wel aangesproken confused

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: theparasol
Ha, ik zal ze lekker lachen met contract = contract. Als ik iets niet wens/begeer betaal ik daar niet voor. Zeker niet als ze me wat aangesmeerd hebben. Storneren die hap, en permanente blokkade erop hoef je ook niet steeds naar de bank toe.
Daarnaast altijd ff net briefje ernaar toe waarin je oorzaak en gevolg uit de doeken doet. En niks aangetekend, hou gewoon een copietje voor jezelf en als ze verhaal komen halen en ontkennen een briefje gehad te hebben mail je ze een copy in .pdf vorm.



Was het maar zo eenvoudig he, maar als jij een familie pakket met HD hebt en men je zomaar een top abonnement aansmeert zonder toestemming en men blijft volhouden, kan je de rekeningen wel blokkeren, maar dan wordt je kaart ook geblokkeerd en heb je zwart beeld.

Helaas kan je dan niet even naar 'Ziggo Satelliet' of zo, je hebt daar toch echt canaldigitaal voor nodig.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik doelde helemaal niet op jou, maar vreemd genoeg voel je jezelf wel aangesproken


Inderdaad, ik voel mij zeker aangesproken en wel om reden dat in dit topic een aantal nogal op zijn minst in die richting suggererende posts zijn verschenen (op bladzijde 10 kan je ze allemaal samen terugvinden), die bepaalde lezers zouden doen denken dat je het over mij hebt.

Ik hou nogal van duidelijkheid en niet van suggestieve beweringen, die leiden tot misverstanden zoals er ondertussen op een ander forum wordt beweerd dat "een leidinggevend persoon van sat4all over de telefoontapes van het onderhoud tussen CDS en de betreffende mevrouw zou beschikken" en daaruit overduidelijk zou blijken dat CDS ongelijk heeft.

Zo zie je maar hoe bepaalde verhalen een eigen leven gaan leiden, tot in het absurde toe.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...