Ga naar inhoud


Waarvoor gebruik jij het fietspad??


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het in nederland ook zo is met de fietspaden,maar ik lees het graag of de mogelijke sat4all fietser,snorfietsen enz het fietspad gebruikt.

hier in belgie,is het een ramp.ik heb al 2X mijn scooterband in 4 weken moeten stoppen door "vuil" op het fietspad.

als ik zo rijdt op het fietspad,heb ik dagen,dat ik om de halverklap een (soms gevaarlijke) maneuver moet doen,om niet te vallen,kwetsen of beschadiging aan mijn scooter.

Het is buiten blikjes echt zo dat het fietspad door bepaalden gebruikt word als vuilbak frown

Allerlei stukken vindt je op het fietspad.

en met de hulp van wegen en verkeer en al degene die er zich mee bezig houdt,het leuk vindt om ons in één straat soms verschillende keren de straat over moet gaan voor het fietspad.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, dat doen wij hier in Nederland niet... Wij gooien onze rommel met zijn allen "netjes" in de berm, bijvoorbeeld bij afritten van de snelweg. (Brom)fietsers vallen wij daar verder niet lastig mee, maar de troep die we her en der vinden, is er niet minder om...

 

Asociaal gedrag heet dat hier. En bij jullie?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu is dat erg vervelend dat je dan je banden lek rijdt en daar tijd door verliest en onkosten aan hebt.

het is afhankelijk van regio en buurt extreem maar de wegwerp cultuur zit diep verankerd in de hedendaagse attitude en dat er rommel ligt valt menigeen niet eens meer op (het is gewoon).

 

wat doe je der aan?

dienst handhaving uitbreiden en meer boetes schrijven daarvoor?

terwijl de onkosten de pan uit reizen en de overheid moet bezuinigen.

draag zelf een steentje bij en gooi niks op straat is "das word zum sontag" wink

 

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ga jij je schoolgeld eens terug halen. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de RoParun diverse malen dwars door Belgie gefietst, en moet inderdaad toegeven dat de fietspaden daar erg slecht zijn.

De enige tip die ik kan geven, is om ze zo min mogelijk te gebruiken.

 

groetjes,

 

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

 

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Bij ons in Nederland hebben we hier blikvangers voor. laugh

------------- 250px-Blikvanger.JPG


Deze week fietste een jongen van ongeveer van ongeveer 16 jaar net voor mij en trachtte een leeg blikje in de blikvanger te gooien.
Hij miste en fietste gewoon door.

Ik heb hem er op aangesproken of hij het niet zou opruimen. Deze jongeheer, met een bekakte manier van praten vond dat niet nodig. Volgens hem konden "ze" het wel opruimen. Kennelijk is hij zo opgevoed (of niet) dat hij thuis alles van zich af mag gooien en thuis en thuis een putzfrau (werkster) heeft.

Jammer dat er niemand was van de sterke arm die deze knaap een prent kon geven.

Dat wordt dan de toekomst van het land frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is inderdaad de bedoeling van die blikvangers om alle vuil daar 'in de buurt' op te vangen. In die zin heeft die knaap gelijk, vrees ik. Ik vraag me zelfs af of 'de sterke arm' opgetreden zou hebben in dit geval, of je zou een andere sterke arm moeten bedoelen dan ik. In ieder geval zou ik het, als ik die knaap was, als het erop aankwam in alle rust laten voorkomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie geloven het waarschijnlijk niet :D maar hier (Achterhoek)staan de sterke arm en Gemeentelijke toezicht houders regelmatig verdekt opgesteld op plekken waar de schooljeugd hun blikjes cola en chips nuttigen.

 

Iets weggooien kost ze 100 euro mad .

Dit praat zich snel rond en is zeer effectief.

 

 

 

Han

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Han Peekel
Jullie geloven het waarschijnlijk niet :D maar hier (Achterhoek)staan de sterke arm en Gemeentelijke toezicht houders regelmatig verdekt opgesteld op plekken waar de schooljeugd hun blikjes cola en chips nuttigen.

Iets weggooien kost ze 100 euro mad .
Dit praat zich snel rond en is zeer effectief.



Han


Dat is dan nog makkelijker verdiend,dus kan ik me voor stellen dat er daarop gaan letten.
Is zeker ook eerst een hele campagne geweest over hoe verschrikkelijk het wel niet is om iets zomaar weg te gooien.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...