Ga naar inhoud


Al nieuws over 7020HD?


Gerrit Vermeulen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 242
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En toen was Sigma wel plots heel erg stil....

 

Denk dat ie net als de rest van Nederland op de zending van a.s. Maandag wacht.

 

De prijzen bij bekende satshops lopen behoorlijk uiteen, van 559 tot 619 euro. Hopelijk is ie tegen de Kerst nog een beetje verder gedaald. Ik ga sparen :)

 

(@BushWacker/Zatter; bedankt voor de linkjes met fotos.)

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat zal wel meevallen. Hij is natuurlijk altijd 'te duur', maar je krijgt er naast een 'echte' Dreambox natuurlijk ook wel wat meer voor.

 

Ten eerste verwisselbare tuners, een heel veel betere afstandsbediening, een veel betere harddisk montage, een WLAN stick, een heel veel beter OLED display en volgens mij (en nu moet ik voorzichtig zijn, want heb alleen nog maar foto's gezien) een over het algemeen gezien veel betere behuizing.

 

Voor velen ook belangrijk: Een veel mooier design. Ook al ligt dat smaakgevoelig, vinden velen dit design nu eenmaal mooier dan dat van de ET9000 of VU+ DUO.

 

Ik zie ook op de foto's al een aantal componenten die van veel betere kwaliteit zijn, zoals bijvoorbeeld de kaartlezers en de tuners en volgens mij zit er ook een heel erg goede voeding in.

 

Je kunt die modellen niet zomaar vergelijken.

 

Een Porsche is ook veel duurder dan een Volkswagen. Toch zie ik die Porsche ook niet in prijs zakken en of je nu een Cayenne of een Touareg koopt, het zijn grotendeels vergelijkbare auto's.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij een PM sturen waar ik de box kan bestellen? Mijn vorige leverancier heeft hem nog niet.

als je ff goochelt op "dm7020hd leverbaar" zie je toch al veel opties voorbijkomen :whistle:

aangepast door arie kanarie

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een kleine 10 jaar met de satelliet hobby bezig en ik ben het steeds meer met Michel eens. Ik heb de meeste van de dreambox concurrenten en semi-clonen geprobeerd. Vooral de laatste VU en Xtrend/CT boxen met Enigma2 komen dicht bij de dreambox in de buurt. Maar vooral omdat het net dreamboxen zijn. Niet omdat deze fabrikanten zelf iets nieuws verzonnen hebben. De dreamboxen zijn een stuk duurder dan de concurrent, maar Dream Multimedia draagt met full-time programmeurs wel voor een flink deel bij aan de ontwikkeling van Enigma2. Door een dure dreambox te kopen, draag je dus bij aan de ontwikkeling van Enigma2. En je krijgt een goed ondersteunde ontvanger met degelijke componenten.

 

Vorig jaar heb ik na lang wikken en wegen een dm8000 gekocht. Zeker, hij is (te) duur in vergelijking met concurrerende ontvangers. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Dat kan ik van veel andere aankopen niet zeggen.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand al enig idee of er een image beschikbaar is, dit i.v.m. het draaien van softcames.

je kan de gewenste emulator toch ook in de originele image installeren en simpel ff renamen naar de naam die standaard in de box zit ;)

Anders, denk ik dat het even wachten is, totdat bijv. de makers van PLi® zo een box in bezit heeft.

In het verleden, was dit wachten vaak van korte duur. :whistle:

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het fijt dat ik hier niet veel meer zeg is de marnier waar op je hier door sommige mensen behandeld word. en dit zeker de afgelopen maanden! ik verlang na zoals het vroeger was hier!!!!

zie de berichten die nu al weer door sommige geplaatst worden het is te zielig voor worden.

 

 

ik heb hem wel degelijk in mijn bezit!

 

en ja zoals JohnBr schrijft Newnigma heeft een image

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
....zie de berichten die nu al weer door sommige geplaatst worden het is te zielig voor worden.

 

ik heb hem wel degelijk in mijn bezit!

 

en ja zoals JohnBr schrijft Newnigma heeft een image

Maak je liever even boos op je fototoestel ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...