Ga naar inhoud


Al nieuws over 7020HD?


Gerrit Vermeulen

Aanbevolen berichten

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 242
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat zal wel meevallen. Hij is natuurlijk altijd 'te duur', maar je krijgt er naast een 'echte' Dreambox natuurlijk ook wel wat meer voor.

 

Ten eerste verwisselbare tuners, een heel veel betere afstandsbediening, een veel betere harddisk montage, een WLAN stick, een heel veel beter OLED display en volgens mij (en nu moet ik voorzichtig zijn, want heb alleen nog maar foto's gezien) een over het algemeen gezien veel betere behuizing.

 

Voor velen ook belangrijk: Een veel mooier design. Ook al ligt dat smaakgevoelig, vinden velen dit design nu eenmaal mooier dan dat van de ET9000 of VU+ DUO.

 

Ik zie ook op de foto's al een aantal componenten die van veel betere kwaliteit zijn, zoals bijvoorbeeld de kaartlezers en de tuners en volgens mij zit er ook een heel erg goede voeding in.

 

Een betere voeding, daar blinkt dream niet altijd in uit, DM7000, DM7025, dreamboxen 600 reeks

Ik lees bijv van de VU erg weinig over defecte boxen, reden dat ik geen dreambox meer wil is simpelweg dat ik er veel te veel hardware problemen mee heb gehad.

Dat zou jij toch moeten weten Michel hoeveel er terug moesten naar Duitsland.

Je spreekt ook over betere harddiskmontage, deze is bij de VU toch ook eenvoudig en het is niet dat je elke maand een andere schijf in moet bouwen.

Afstandsbediening is absoluut beter van dreambox daar geef ik je wel gelijk in, design met de laatste reeksen ook wel maar of dat deze prijs rechtvaardigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of de DM7020 en DM8000 in combi met een Triplesat doorgelust kan worden met een 2e ontvanger (Philips 8121 HD) voor 2e tv?

 

Met de DM wil ik bv 1 zender kijken en 2 of 3 andere zenders tegelijk opnemen en dat het dan ook mogelijk is dat er iemand op de 2e tv nog via andere ontvanger kijk.

aangepast door iamsander

Grote tripple sat schotel & Xtrend ET 8000 & Humax (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij, heeft de 7020HD geen doorlus.

Of je zou er een andere tuner in moeten zetten

Kijk maar eens op de 3d animatie

http://www.dream-mul...0deg-animation#

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een betere voeding, daar blinkt dream niet altijd in uit, DM7000, DM7025, dreamboxen 600 reeks

Ik lees bijv van de VU erg weinig over defecte boxen, reden dat ik geen dreambox meer wil is simpelweg dat ik er veel te veel hardware problemen mee heb gehad.

Dat zou jij toch moeten weten Michel hoeveel er terug moesten naar Duitsland.

Je spreekt ook over betere harddiskmontage, deze is bij de VU toch ook eenvoudig en het is niet dat je elke maand een andere schijf in moet bouwen.

Afstandsbediening is absoluut beter van dreambox daar geef ik je wel gelijk in, design met de laatste reeksen ook wel maar of dat deze prijs rechtvaardigd.

Wat zeggen ze ook al weer....? Iets met 'ouwe koeien' en iets met 'uit de sloot'....

 

Er zijn al sinds (4) jaren geen problemen met voedingen meer. Dream Multimedia heeft van eerder gemaakte fouten dus wel geleerd.

 

Er zijn ook aanmerkelijk minder VU+ verkocht. Dan lees je ook minder over problemen.

 

Het veel eenvoudiger kunnen plaatsen van een HDD is zeker voor een leek een welkome verbetering..

In een ET9000 is het plaatsen van een HDD voor een leek echt niet aan te raden.

 

Het is natuurlijk niet alleen design wat (mee)telt. Dat OLED display is inkoop een factor 20 tot 25 duurder dan het kleine VFD uit een VU+ DUO.

Hetzelfde geldt voor de afstandsbediening en als ik de voeding zo bekijk, ook voor die voeding.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hahahaha, die brombeer. Ik moet toegeven, lachen kan je met/om hem wel ;)

 

Ik verwacht over maximaal 2 weken een mooie review te kunnen schrijven en dan zal ik jullie laten weten of hij echt zo vaak vast loopt als brombeer beweert, wat ik persoonlijk zeeeeeeeeeeeeeer betwijfel.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nee heb ik niet gedaan anders krijg ik van moeders op mijn kl*te.Maar sowieso had ik het niet gedaan zo op het oog een mooie box heeft een beetje de stijl van een dm 8000 (design)maar hij liep tijdens de demo al verschillende keren vast op de meegeleverde firmware.Als ik dan kijk wat het ding moet kosten koop ik liever een van een ander merk die presteren op veel vlakken beter .Jammer want ook al heb ik de nodige Azboxen ik ben ook altijd al een Dreambox liefhebber(geweest?).

En zoals mijn ouwe oma altijd al zei ...wat heb je aan een mooi (design)doosje als er niets in zit.

 

Moi Brombeer. :)

Nou hij draait hier al even en heb nog geen vastloper gehad.................vreemd

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...