Ga naar inhoud


ik word een beetje clone-moe


fcr052

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Dat kunnen wij niet beoordelen.

De enige manier om die mensen te helpen is door ze met hun illegale box naar de verkopende partij terug te sturen.

Als je die bij een echte winkel, en niet via een louche oplichter op MP koopt, kan je ook zonder meer terug om je geld terug te vragen of aangifte doen van oplichting.

Wij gaan hier absoluut niet over illegale clones discussiëren. Of het nu een Dreambox, een Azbox of een VU+ is.

Mvg,

Michel




ik wilde enkel een discussie losweken, het liefst zonder dat mijn doopceel werd gelicht, maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd, wat mij betreft kan dus hier de discussie stoppen en mag wat mij betreft het draadje weer dicht

en toch weer de groeten uit zuid-limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Hellum
misschien moet iemand eens een lijst maken hier op de site waaraan je een kloon kunt herkennen zodat mensen er minder snel intrappen, probleem is alleen dat ze vaak veranderen.

MVG. Gerard

Dan zou er dus een lijst moeten komen waarop vermeld staat waaraan de ECHTE boxen te herkennen zijn.
Je hebt het dan niet over clone boxen, en zolang de chinezen ze niet perfect namaken heb je in ieder geval enig houvast.
Want ik had hier ook al eens gelezen dat ook officiële dealers nep verkopen: --> KLIK <--

Let wel: Ik probeer het hier dus juist niet over clone boxen te hebben, maar zou het wel wat vinden als potentiële kopers
die dingen zouden kunnen weten te vermijden.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Dit heeft niets te maken met niet waarderen of een doopceel lichten (ik neem aan dat je o.a. mijn opmerkingen bedoelt).

Het is alleen relativeren en een spiegel voorhouden, dat de antwoorden niet geheel zijn zoals jij gehoopt had hoeft natuurlijk geen reden te zijn om meteen maar dit topic te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal best, zodra het duidelijk wordt dat betrokken box een clone is gaat topic toch direct op slot (en terecht!)

 

En de mods kunnen prima zelf bepalen of en welke sanctie toegekend dient te worden.

 

Wie zich er aan stoort klikt topic gewoon weg, ik ben het ook niet eens met elke uitzending die ik kan ontvangen op mijn box, zap ik ook gewoon een kanaal verder smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie de schoen past...........

en voor zover ik begrepen heb, kan degene die het draadje opent vragen het te sluiten, of is dit veranderd zonder ik het gelezen heb?

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Dat van die 1 op 100 is een slechte gok. Ik denk dat er velen zijn die een clone hebben, maar die het dus niet weten.


Mijn laatste zin was niet helemaal goed.

Dat had moeten zijn iets van:

Of is die ene het niet waard die andere 99 het voordeel van de twijfel te geven?

Maar je snapt niet helemaal wat ik bedoel. Het getal was fictief en niet bedoelt als accuraat voorbeeld. Slechts om aan de discussie een wedervraag toe te voegen en deze in het extreme te trekken voor de duidelijkheid.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: vGnp
Dan zou er dus een lijst moeten komen waarop vermeld staat waaraan de ECHTE boxen te herkennen zijn.
Je hebt het dan niet over clone boxen, en zolang de chinezen ze niet perfect namaken heb je in ieder geval enig houvast.


Als iemand de moeite neemt om een echt goede en zo compleet mogelijke lijst te maken, en mij via PM benaderd zodat ik die lijst eerst mag zien, wil ik die best plaatsen.

Ik ga die moeite echter zelf niet nemen.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij niet, ik wel. wink

 

Er waren bij de DM500S talloze (kleine) verschillen aan de buitenkant en grote verschillende aan de binnenkant, maar die zie je pas als je een origineel en een kopie naast elkaar zet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: bigtwin
Dat van die 1 op 100 is een slechte gok. Ik denk dat er velen zijn die een clone hebben, maar die het dus niet weten.


Mijn laatste zin was niet helemaal goed.

Dat had moeten zijn iets van:

Of is die ene het niet waard die andere 99 het voordeel van de twijfel te geven?

Maar je snapt niet helemaal wat ik bedoel. Het getal was fictief en niet bedoelt als accuraat voorbeeld. Slechts om aan de discussie een wedervraag toe te voegen en deze in het extreme te trekken voor de duidelijkheid.


Zo slim ben ik ook wel... Natuurlijk is 1 op de 100 een voorbeeld getal, maar je zet er wel een beeld mee neer, een verwaarloosbare hoeveelheid, wat naaar mijn idee totaal niet klopt.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Zo slim ben ik ook wel... Natuurlijk is 1 op de 100 een voorbeeld getal, maar je zet er wel een beeld mee neer, een verwaarloosbare hoeveelheid, wat naaar mijn idee totaal niet klopt.


Nee, ik zet er niets mee neer. De 1 op de 100 is geen voorbeeld getal. De 1 op de 100 heeft niets te maken met wat de werkelijke cijfers ook zijn. De 1 op de 100 is geen voordracht om een beeld mee te creeeren.

Het is een aparte stelling, los van de discussie, welke bij kan dragen aan de discussie omdat je de zaak hiermee op een andere manier benadert.

Zie het maar als die man die zeesterren in de zee aan het gooien is nadat er duizenden zijn aangespoeld. Dan zegt er iemand dat het nutteloos is wat hij aan het doen is want hij kan ze toch nooit allemaal redden.

Waarop de man antwoord dat het niet nutteloos is voor de paar die hij wel kan redden.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...