Ga naar inhoud


ik word een beetje clone-moe


fcr052

Aanbevolen berichten

ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik word langzamerhand doodmoe van die zogenaamde Sa4all members die, ondanks de waarschuwingen vooraf, toch steeds weer proberen die forum te verzieken met het vragen naar de bekende weg over hun "natuurlijk geen clone's". ik stel daarom voor om deze "members" ,zonder tijdelijke ban, niet meer toe te laten tot dit forum. iedereen die het aangaat weet waar hij/zij mee bezig is, dus moet, in mijn ogen, de consequenties dan ook maar eens duidelijk gesteld worden. dus, nogmaals, mijn mening graag voor een betere.

 

en de groeten uit zuid-limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een ban voor wie? Ik snap je niet helemaal?

Voor diegene die een clonebox hébben, of voor degenen die erop reageren/trachten uit te vissen of het misschien een clonebox is?

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dagg, mocht ik niet duidelijk zijn geweest, ik bedoel degene die de vragen stellen.

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké smile Daar ben ik het wel gedeeltelijk mee eens.

Maar in de praktijk zal het wat anders lopen denk ik. Of je weet het gewoon niet (gefixed door een ander, of een 2e hands ding), of je kent de forumregel niet hierover (ook dom).

Als het dan gaanderweg duidelijk wordt: sja wegwezen, maar dat hoeft voor mij niet permanent. Gewoon de forum policies uitvoeren, en ik vind dat dat prima gaat zo smile

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet 1 ding niet , sommige komen als nieuw lid en leren gaandeweg de regels, ook ik wist n paar dingen niet en kreeg daar vriendelijk antwoord op, trouwens de echte DM software is ook niet alles en om dan n aantal mopperpartijen te lezen over de software die wij nu gebruiken, word ook niet ieder vrolijk van. Sat4all is heel goed op weg en gaat iets niet goed grijpen de mods wel in op de juiste manier, wil iemand dan niet luisteren is een ban (tijdelyk of permament)aan hun.

 

groeten Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

och, laat ze maar doen, Michel weet daar wel raad op :D

ik zou er verder dus geen energie aan verspillen, en verder is het als tv-kijken : niemand verplicht je naar crap te kijken, je kan altijd wegzappen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Als jij zo voor een strakke hand bent en deze ook doorgevoerd zou worden had je dit topic niet eens kunnen openen denk ik, zo te zien heb jij toch ook wel een aantal keren een gele/rode kaart gehad. Ik neem aan dat jij toch ook wel blij bent dat je dan toch weer een 2e (3e of 4e?) kans hebt gehad.

 

Een foutje kan iedereen maken dus om nou meteen maar te bannen lijkt mij wat ver gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fcr052
ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik word langzamerhand doodmoe van die zogenaamde Sa4all members die, ondanks de waarschuwingen vooraf, toch steeds weer proberen die forum te verzieken met het vragen naar de bekende weg over hun "natuurlijk geen clone's". ik stel daarom voor om deze "members" ,zonder tijdelijke ban, niet meer toe te laten tot dit forum. iedereen die het aangaat weet waar hij/zij mee bezig is, dus moet, in mijn ogen, de consequenties dan ook maar eens duidelijk gesteld worden. dus, nogmaals, mijn mening graag voor een betere.

en de groeten uit zuid-limbabwe


er zullen ook een hele hoop mensen zijn die denken dat ze via marktplaats een echte kopen en met een kloon thuis komen, ik heb ooit op een advertentie gereageerd voor een 500, de verkoper bleef maar volhouden dat het ding echt was terwijl er een hoofdschakelaar achterop zat (hebben originele niet)

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel 99 van de 100 die vragen stellen over clonen zijn zich geheel bewust over de regels hier en dat zij een cloon in bezit hebben.

 

Dan hebben we dus 1 van de 100 wie het echt niet weet en zich in zijn gebrek aan kennis, naiviteit, of wat dan ook heeft laten misleiden en hier hulp zoekt.

 

Zijn we het dan die 1e niet verschuldigd om niet met zo een strakke hand te werken?

 

Of is die 1e het niet waard om 99 mensen aan te pakken?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die 1 op 100 is een slechte gok. Ik denk dat er velen zijn die een clone hebben, maar die het dus niet weten.

 

Ik ben er zelf, met mijn eerste dreambox ook in getrapt. De verkoper, gewoon een winkel, gewoon voor de prijs van een echte, heeft me meerdere keren verzekerd dat het een echte was. Hologram sticker was ook gewoon aanwezig. Bij een defect, opsturen naar dmm, kreeg ik hem terug met de mededeling dat het een clone was.

 

Hoe moet je dat als beginner weten?

 

Waarom zouden we die mensen niet helpen, als ze zelf niet weten dat ze bedonderd zijn?

 

Het is hier toch een forum om elkaar te helpen?

 

En als je geen zin hebt om op een bepaalde vraag te reageren, negeer je die toch gewoon!

 

Of zullen we iedereen die een vraag stelt die ons niet aanstaat en niet volgends de regels is, maar gaan bannen? Dan wordt het aardig rustig hier...

 

Al met al: onzin en niet mee eens dus, voor zover dat belangrijk is...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat kunnen wij niet beoordelen.

 

De enige manier om die mensen te helpen is door ze met hun illegale box naar de verkopende partij terug te sturen.

 

Als je die bij een echte winkel, en niet via een louche oplichter op MP koopt, kan je ook zonder meer terug om je geld terug te vragen of aangifte doen van oplichting.

 

Wij gaan hier absoluut niet over illegale clones discussiëren. Of het nu een Dreambox, een Azbox of een VU+ is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien moet iemand eens een lijst maken hier op de site waaraan je een kloon kunt herkennen zodat mensen er minder snel intrappen, probleem is alleen dat ze vaak veranderen.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal kansloos, als zo'n lijst beschikbaar komt passen die chinezen hun imitaties weer aan zodat je ze niet meer optisch herkent.

 

Een echte dreambox koop je via de officiele dealerkanalen en ja dan ben je duur uit maar die boxen zijn nu eenmaal duur en het is beslist niet zo dat de dealer er honder euro tussenuit slaat waar ze bij marktplaats genoegen nemen met 25 euro.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...