Ga naar inhoud


Backdoor Cccam 2.3.0 (is dit nu waar of niet waar)


Aanbevolen berichten


  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik had gehoopt verschil te kunnen ontdekken maar helaas. ik denk echter als ze het slim gedaan hebben dat ze de backdoor niet direct zouden laten connecten daar iedereen juist dan het meest alert is. Wellicht dat de backdoor toch op een bepaalde tijd/datum connectie probeert te maken (mits het gerucht klopt).

 

Ik heb m'n firewall even aangepast zodat ik een melding krijg (e-mail) wanneer de VU naar IP's probeert te connecten buiten de eerder opgegeven IP's. Nu moet ik het zien wanneer er een achterdeur is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pli (of in ieder geval enkele personen binnen Pli) weet precies wie de makers van CCcam (Nederlanders!) zijn en hebben er ook goed contact mee.

 

 

Michel

 

Dat is juist waarom ik dacht dat het niet waar zou zijn.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik ga echt geen namen noemen, maar jouw aanname is in ieder geval niet terecht. Er is minimaal één persoon binnen Pli direct betrokken bij de ontwikkeling van CCcam.

De andere persoon die er bij betrokken is levert ook diensten aan een Nederlandse distributeur/importeur van een Linux set-top-box. Algemeen bekend en ook zo doorzichtig als het maar zijn kan.

 

Het is allemaal een enorme commerciële boevenbende en daarom moet je dat soort software ook niet zomaar gebruiken. Voordat je het weet liggen je gegevens daar waar je ze niet wilt hebben.

 

Dit is het laatste wat ik er over zeg. Ik heb meermaals gewaarschuwd en doe er je voordeel mee. (of niet....)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat je het weet liggen je gegevens daar waar je ze niet wilt hebben.

 

Michel

 

Daar is het dan nu toch te laat voor dan, ik vindt het wel schandelijk dan van het PLI team als ze gegevens zouden doorspelen en strafbaar denk ik.

Mocht daar ooit een rechstzaak over komen dan komen de spelers wel allemaal in beeld, kijken hoe de bal dan gaat rollen.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voordat dit verhaal weer een eigen leven gaat leiden:

 

Er zijn gegarandeerd Pli leden die hier niets vanaf weten en dus ook geen blaam treft.

 

Dat is nog het ergste. Terwijl een paar mensen hun zakken aan het vullen zijn met erg duistere acties, zijn binnen Pli ook een paar mensen oprecht enthousiast hobbyist en hebben hier totaal geen weet van.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OScam is een mooi alternatief. Maar denk dat veel mensen iets zoeken dat net als CCcam plug & play is. Ikzelf vind het niet erg om wat meer moeite te doen om beeld te krijgen. Jammer dat ze thuis wat ongeduldig zijn als het ff niet werkt :)

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat er zo weinig over bekend is.

 

Maar als alternatief heeft de scam3.59 altijd goed gewerkt op de seca3 kaartjes, nog meer plug and play als CCcam dus.

Oscam werkt ook, inderdaad en dan vooral met (de boven staande kennis) liever niet met een CCcamclient mocht die een backdeur hebben :grin:

ik lach omdat je dan wel heel achterlijk bent over te stappen naar oscam en toch CCcam gebruikt als client.

 

wetende dat in oscam zoveel protokollen gebruikt blijven worden indien niet ingvuld (leeg alles, ingevuld die jij erin zet)

 

maar het komt wel goed uit om op dit moment de backdeur onder de aandacht te brengen

er zijn zelf mensen die plots kaartjes en tweede of derde kaartjes gaan bestellen.

 

ciao

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook vreemd vind is het feit dat er een server in Duitsland genoemt wordt in het oorspronkelijke artikel (trace komt daar ook uit), maar het CCcam team zijn Nederlanders. Waarom dan een server in Duitsland kiezen.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is het dan nu toch te laat voor dan, ik vindt het wel schandelijk dan van het PLI team als ze gegevens zouden doorspelen en strafbaar denk ik.

Mocht daar ooit een rechstzaak over komen dan komen de spelers wel allemaal in beeld, kijken hoe de bal dan gaat rollen.

Dit soort informatie kan NOOIT maar dan ook NOOIT in een rechtszaak gebruikt worden. Het is namelijk illegaal verkregen informatie.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...