Ga naar inhoud


Backdoor Cccam 2.3.0 (is dit nu waar of niet waar)


Aanbevolen berichten

Ik heb hier al sinds de eerste melding een iptables log draaien op alle verkeer die mijn STB's naar buiten toe genereren, en tot op heden geen enkel vreemd pakket gezien.

en daar sluit ik me graag bij aan !!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Als ik zo naar jouw berichten op dit forum kijk, zal jij het met jouw enorme berg kennis en baggage wel weten ;)

http://www.sat4all.c...serMode=content

 

Vind je het erg als ik wat meer vertrouwen heb in de uitspraken van Theparasol? :P

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo naar jouw berichten op dit forum kijk, zal jij het met jouw enorme berg kennis en baggage wel weten ;)

http://www.sat4all.c...serMode=content

 

Vind je het erg als ik wat meer vertrouwen heb in de uitspraken van Theparasol? :P

nee hoor maar het is zo dat ik die van jou ook heb gelezen en daar is me ook wel het een en ander uit duidelijk geworden oa met 2 maten meten aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Omdat helemaal niet bekend is welke CCcam binary dit doet en of het de cccam binary zelf is, of een daar aan vast geplakt shared object dat cccam functies overschrijft met eigen functies.

Dat laatste denk ik overigens niet, want dat is erg lastig te maken en erg simpel te vinden.

 

Dat één cccam binary het niet doet, wil niet zeggen dat ze allemaal safe zijn. Helaas kan je dat aan de buitenkant niet zien ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe configureer je SCam. Kan hier niets over vinden.

 

Willy

 

Ja dat is een vraag waar ik ook mee zit maar blijf voorlopig toch Scam gebruiken

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

176.9.242.159 is van een arabische (cardsharing?) sat forum.

Kan ook gewoon zijn dat iemand gewoon een aangepaste versie van CCcam heeft gedownload, die kunnen binnenkort dus waarschijnlijk hun CCcam.cfg terugvinden op dat forum lol

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Omdat er van CCcam geen broncode beschikbaar is, kan je niet zomaar even wat aanpassen.

 

Dat kunnen in principe alleen de makers zelf.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn bronnen niet noemen, maar in dit geval is de waarschuwing zo belangrijk voor leden, dat ik die niet achter kan houden.

 

Mvg,

 

Michel

 

Michel heeft wel degelijk gelijk ! Het is niet voor niets zo dat er toevallig smargo's zijn , toevallig in een een stb/hyvion box kwam van een nederlanse importeur met embedded cccam en zo kan ik nog wel wat meer dingen op noemen .... (linkey enzo)

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om deze discussie eens wat kort te sluiten, en te kijken of er inderdaad meerdere versies van CCcam 2.3.0 rond zwerven (die misschien niet allemaal kosjer zijn), even op de box inloggen en het volgende in tikken:

md5sum /usr/bin/CCcam

De CCcam die in de PLi download zit geeft

730a6c27dc7067d854e0ea495ce9814c /usr/bin/CCcam

 

Als iemand een andere geeft, dan graag even meldden (en misschien ook waar die vandaan komt). Heb je er eentje die hier al gemeld is, dan niet reageren, het moet hier niet vol lopen met "ik ook" berichten, dat vinden de mods vast niet goed. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde maar wou alleen melden dat bij diegene waarbij een versie nummer achter cccam staat, die er ook bij te zetten en dan command uit te voeren.

In de map usr/bin kan je de exacte cccam naam zien (E2)

Bij PLi dus niet nodig

in mijn geval met GP3:

md5sum /usr/bin/CCcam_2.3.0

root@dm7020hd:~# md5sum /usr/bin/CCcam_2.3.0

730a6c27dc7067d854e0ea495ce9814c /usr/bin/CCcam_2.3.0

aangepast door profil
Link naar reactie
Delen op andere sites

NB: NLSU2 heeft natuurlijk een andere code dan een MIPS. Je kunt in dat geval de md5 checksums ook niet vergelijken!

 

Hier ff alle md5 checksums van CCcam 2.3.0 zoals die hier door happysat gepost is geworden.

 

d30afd7b0391d4ca49e29b617c799f27 CCcam.armeb

1ed75971d9b50d7894994f64ab173225 CCcam.armeb.eabi

730a6c27dc7067d854e0ea495ce9814c CCcam.mipsel

b02c52f26236c16924c04f7df6a1bf03 CCcam.ppc

29193bf5989a7edda3ab376384b1109e CCcam.x86

ddc8a141e7b024fef879522e72150d99 CCcam.x86_old_glibc_2.1.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...