Ga naar inhoud


Backdoor Cccam 2.3.0 (is dit nu waar of niet waar)


Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Je hebt zeker al veel gelezen in het OSCAM forum?

We zijn hier overigens niet om jou te helpen met je (illegale) cardsharing netwerkje!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Michel,

 

Zoals gezegd ben ik een enkel aan het kijken of ik een backdoor in CCcam kan vinden, ik heb de C: regel verplaatst van een intern ip adres naar een extern ip adres op mijn interne box. Dus geen illegale praktijken hier. Als ik het zo hoor zowel op het pli forum als hier zijn er nog wel wat onduidelijkheden over het programma CCcam, vandaar mijn idee om oscam te installeren, thnx voor het wantrouwen.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het lijkt mij een gezien de manier waarop je jouw vraag stelde en het gebruik van een NLSU als cardserver onwaarschijnlijk dat je geen externe shares hebt. De kaarten kunnen namelijk ook gewoon in een box en die kan prima als cardserver voor interne clients dienen. Daar hoef je geen NLSU voor om te bouwen.

 

Verder staat natuurlijk gewoon alle uitleg al dagen in het OSCAM forum.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb als proof of concept met mijn oscam server en een c-line de oude 256 truuk nagebootst en dat is extreem simpel met oscam.

CCcam kan op die manier een externe kaart als local aanbieden. Iets wat ik niet in de praktijk gebruik aangezien het a] niet gewenst is en b] extern verboden is te sharen. In de proof of concept werd getest met een local van mijn vriend twee dorpen verder.

 

Je vraagt je wel af dat als het zo simpel is ze deze funtie misschien bewust er ingebouwd hebben... ik raad het gebruik in ieder geval af, zeker omdat je met oscam nare dingen kan doen met normale c-lines. :angry:

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik maak gebruik dan meer dan 2 boxen intern, vandaar.....

 

Al gebruik je intern 20 boxen, heb je daar nog geen omgebouwde NLSU voor nodig.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft er een backdoor nodig met noobs die CCcam gebruiken...

http://***********.dyndns.org:16001/

 

Als je al CCcam wilt gebruiken:

 

a] gebruik niet de standaardpoorten zoals 12000 en 16001

b] Beveilig je webinterace (als je hem uberhaupt nodig hebt van buiten)

c] Vermijd gratis dns services die iedereen lijkt te gebruiken (dyndns.org etc)

 

Als je al zo illegaal bent om extern te gaan sharen dan is er nog een extra risico... jij kunt je server wel goed beveiligen, maar als je shared met een noob dan is via zijn server jouw server ook open en bloot te zien. Dus... share alleen intern! Share extern niet op poort 12000!

aangepast door Hotzenwalder

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu al meer dan 10 dagen actief aan het monitoren op ip verkeer maar geen enkele activiteit die niet legitiem is ten aanzien van connecten van mijn box naar buiten aangaande cccam 2.3.0

Alle connecties kloppen in de tijd en zijn aannemelijk ten aanzien van het opzoeken via whois IP.

'K blijf het verkeer gewoon volgen..

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is al een blacklist vol met ip's en ddns namen.

 

ik vermoed dat het geen leugen gaat zijn.

 

IDD en die is heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang die lijst.

 

IDD er is een backdoor in 2.2.0 , 2.2.1 , 2.3.0 misschien ook 2.1.4

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

IDD en die is heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang die lijst.

 

IDD er is een backdoor in 2.2.0 , 2.2.1 , 2.3.0 misschien ook 2.1.4

 

Die lijst is niet verzameld middels een backdoor, dat weet ik 100% zeker.. Er staan alleen dnsjes op die publiekelijk ruilen op forums.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...