Ga naar inhoud


DTS downmix


Toine

Aanbevolen berichten

het gaat mij vooral over het afspelen van mkv files met een DTS spoor. En, dit wil ik afspelen op een TV zonder DTS decoder.

 

newnigma2 image heeft een dts plugin (dreamdts)

in bijlage dreamdts plugin uit hun DM8000 feed

 

Newnigma2 oe1.6 dts downmix

With this plugin it is now finally possible a dts audio stream that is in many mkv containers include, without dts system simply downmix stereo speakers on the issue of the TV! This way you do now an expensive converting the audio stream to an external computer from dts to AC3 before you can watch the film.

 

To use the new plug is at least one or Dreambox 500HD Dreambox 8000. The dreambox-TMPD "Genuine Plugin must be installed and executed at least once been successful. The operation of the "dreamdts" plugin also covers libdca0_0.0.5 Newnigma2 unstable and a current image or a current dmm experimental image is necessary. The libdca can be drawn from the unstable feed.

 

Known Issues

- If the plugin does not run immediately on a DM8000, please call again until the "Genuine Plugin and follow, then it should then also work there.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik OpenPli en heb via mijn home cinema set prima weergave van DTS (x264 bestanden). Echter, wanneer ik de downmix aanzet blijft hij DTS doorsturen en blijft mijn TV via HDMI stil. Ik ben dus aangewezen op mijn home cinema set. Even een DTS only film kijken op de slaapkamer (DM500HD) zit er dus niet in,

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij wil,allebij is mogelijk maar ik bedoelde converteren bestand.

kom, even oprecht, heb je bestanden DTS only X264 die de dm8000 afspeelt?

ik heb er nog geen als vergelijkbaar bestand op een download server kunnen vinden, getest op dm8000, die ik eens zou kunnen testen op een andere receiver

ciao

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk regelmatig films met DTS. Gaat altijd prima hoor. Toen ik nog een VU+ had haperde dat altijd, met de DM8000 geen probleem.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...