Ga naar inhoud


STB-pakket gaat per 1 maart 2012 van € 69,96, naar € 75,00


Miauw

Aanbevolen berichten

Wat een gezeur hier altijd en ditmaal om een kleine verhoging van 0,44 p/mnd.

Doen we dat ook als de sportvereniging met 1,-- euro omhoog gaat ?

 

Ik vind het geen gezeur, want dit is de zoveelste verhoging waar niets tegenoverstaat en in het verleden afbraak van het STB-pakket gebeurd is.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien leuk voor de prijspakker van de week bij kassa :eek: Net zoveel zenders in dezelfde slechte kwaliteit, maar wel een prijsverhoging van zoveel procent.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien leuk voor de prijspakker van de week bij kassa :eek: Net zoveel zenders in dezelfde slechte kwaliteit, maar wel een prijsverhoging van zoveel procent.

 

Kijk, daar heb ik nouw iets aan.

 

Ik heb zo het vermoeden dat ze langzaam richting het basispakket gaan, dan zal het STB-pakket wel worden opgeheven.

 

Het blijven geldwolven.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 jaar geleden was de prijs nog € 15,00 per jaar.

En in dat pakket zaten toen ook nog zenders als Kindernet, Nicklodeon en TMF.

 

Verzin maar is iets anders wat in 10 jaar tijd vervijfvoudigd is in prijs met daarbij een verlaging van de inhoud.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben ooit van de daken lopen roepen dat ze wel 1 miljoen klanten hadden, ik schat het nu op 650.000, waarvan 80% het StB-pakket heeft.

 

Weet iemand of meerdere mede forumleden een rekensom van 0 gulden t/m nu, 75 euro?

 

Ook wat waneer welke zenders verdwenen?

 

Ik ga een poging doen dit bij Kassa op z'n minst op het laatste moment van het programma naar voren te laten komen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

CDD lijkt wel eens te vergeten dat de concurrentie ze echt wel in de nek hijgt, en ze enkel abonnee's kunnen behouden als ze eens fatsoenlijk investeren in hun zender kwaliteit. Dit mag je ook echt wel verwachten met dat astronomisch hoge abonnementsgeld.

 

 

 

 

 

Ik heb al eens eerder verteld dat ik een maandje met het "verboden abonnement" heb gewerkt om de beeldkwaliteit van satelliet eens te bekijken en dan zeker de kwaliteit van de Belgische en de Nederlandse zenders. In alle geval viel het me op dat RTL4,5,7,8, Veronica, SBS6 en Net5 (allen in HD natuurlijk) die jullie in NL hebben DAG en NACHT beter zijn dan ons beste HD kanaal in België, nl.: VTM HD. Ik wil niet weten wat het in NL bij de concurrentie van CD moet zijn dan.

 

Hier kunnen we enkel Telenet, Belgacom en TVV nemen. Belgacom spreek ik sowiso niet over, maar als ik dan Telenet (met hun verplichte rot decoders) vergelijk met de Vu+, komt die laatste in beeldkwaliteit er met kop en schouders bovenuit. De meeste uitzendingen van CD (maar ik spreek nu van vorig jaar in de zomer) waren zelfs dan nog scherper en betere kleuren. Mijn vrouw die voor die schotel in de tuin nooit was zei me dit ook direct. :grin:

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie 75,-- teveel vinden be-eindig dan het contract en stap over naar een kabelaar.

 

Als je geen antwoord op de vraag wilt geven, dan kan je ook niet reageren, of heb je belangen bij CDS / M7 ?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het STB-pakket was jaren geleden € 0,00 euro per jaar! Toen dit pakket als goedkoopste uit de bus kwam bij Tros Radar, werden het STB-pakket al snel duurder. Het STB-pakket is nog wel het goedkoopste volgens mij!? Je zit op € 6,25 euro per maand. Digitenne via EPNET is meende ik € 6,95 euro per maand. Je dient bij Canal Digitaal het geld wel in 1 x voor uit te betalen, scheelt je wel circa € 2 euro aan rente!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...