Ga naar inhoud


Uitzending gemist plugin voor alle Enigma2 ontvangers


M_Z

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe Uitzending gemist plugin op komst speciaal geschreven voor Azboxen, maar deze zou ook in andere Enigma2 ontvangers moeten werken. In de aanloop daarnaartoe ben ik door D_Liver attent gemaakt op een reeds bestaande plugin die op de meeste Enigma2 ontvangers zou moeten werken, ook Dreamboxen. Dit is dus niet de RAM-slurpende webbrowser die in de Clark-Tech reeds een jaar gebruikt wordt.

 

Het verhaal en de plugin staat hier: http://www.sat4all.com/forums/topic/321203-uitzending-gemist/page__view__findpost__p__2066781

 

Ik heb momenteel alleen een Clark Tech en kan dus niet testen op de Dreamboxen, maar wilde jullie hierop wijzen middels deze posting.

Laat even weten of het werkt aub.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo m-z

 

De plugin die guardian daar post is de webmedia plugin die al heel lang bestaat, zit in z'on beetje alle bestaande images en kan je gewoon via de feeds downloaden bij gemini, pli, vix etc

En net zoals voor de UG plugin heb je voor de meeste media altijs een hdd of usb stick nodig. Het is dus meer downloaden dan streamen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt ook op m'n dreambox 8000 met DMM-experimental met GP3. ZDFMediathek geeft echter altijd een crash.

En inderdaad het is niet de uitzending gemist plugin.

Zit wel een beetje te hannesen met stoppen en terug gaan in menu's: exit, rode knop, stop knop :( beetje onhandig

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus blijft mijn opmerking nog steeds correct. Er is momenteel maar 1 Enigma2 ontvanger die rechtstreeks Uitzending gemist content kan afspelen, dat is de Clark Tech (middels Opera-SDK). En er komt in de toekomst misschien een werkende variant voor de Azboxen, maar die wordt dan vanwege eigenbelang (logischerwijs) (RSI-team = Smart ?) zo gemaakt dat hij niet op Dreamboxen/VU+/andere merken werkt.

Jammer dus, gemiste kans om een goede plugin uit te brengen voor de Enigma2 community.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is slechts een kwestie van tijd met de nieuwe HBBtv standaard. Ik dacht dat de processor van de Dreambox de boosdoener is voor het niet werkend krijgen van een browser.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...