Ga naar inhoud


Uitzending gemist (Python versie)


mobieltje

Aanbevolen berichten

ga ff kijken bedankt

 

werkt gaaf zeer bedankt voor de uitleg

 

is er ook een plugin om de 24 zenders te kijken zoals best 24 en zo

 

gr

 

Ja er zal waarschijnlijk binnenkort ook een python versie komen voor Nederland24.

Hiervoor moet de box wel WMV en WMA ondersteunen.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja er zal waarschijnlijk binnenkort ook een python versie komen voor Nederland24.

Hiervoor moet de box wel WMV en WMA ondersteunen.

 

dat zou mooi zijn maar wat is wmv en wma

en zit dat in een db 8000

 

gr

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

DM8000 ondersteund geen wma of wmv tenminste bij mij niet. Wma =Windows Media Audio.Wmv= Windows Media Video Bijden zijn ontwikkeld door Microsoft.

 

Iemand moet het ontwikkelen :)

Dat wil niet zeggen dat dit niet onder linux werkt. De hardware van dm8000 kan wmv en wma decoderen, Nu is het alleen wachten totdat de software komt.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loui

 

Je zei dat RTL 4 op Uitzending Gemist zit. Ik zie niet een Update knop. Wat ik zie is Recent toegevoegd; Populair; Zoeken. Maar geen update knop. Of is het zo dat ik alles er af moet gooien en dat opnieuw moet installeren.

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je te snel zapt, had ik ook. even wat rustiger en geen probleem meer.

Ik had dat inderdaad gedaan. Nu netjes gewacht tot de plaatjes kwamen en dan naar de volgende pagina. Dit gaat goed. bedankt voor de tip.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geuze: als je OpenPLi hebt doen dan even een softwareupdate, de veranderde plugin komt dan meteen mee. Je kunt ook de oudere versie van deze plugin verwijderen en de nieuwe installeren.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edgario

 

Ik heb een software-update gedaan en warempel ze staan erbij.

Top. Bedankt.

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervind nogwel een klein probleem,als ik naar een zender luister maar ik wil een andere zoeken dan klik ik op de gele toets verander.En dan op gerners dan komt even het scherm en dan blokt hij dus een Crash van de Dreambox. Als ik dit wil voorkomen moet ik er een oudere versie 7.20 er opzetten.maar doe ik dan weer een algemene update dan is het weer zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...