Ga naar inhoud


Wat is hier aan de hand?


Psychosammie

Aanbevolen berichten

We hebben nu al een week zomertijd en nog helemaal geen discussie over nut en noodzaak van de zomertijd? Slecht 1 persoon klaagt over zijn Fritzbox die maar niet kan wennen. Zijn er dan helemaal geen biologische klokken meer in de war?

 

Gaat hier een fijne moppertraditie verloren? :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor mij hoeft de zomertijd niet... mopperen heeft geen zin, het is iets wat van bovenaf gedicteerd wordt... ze doen maar. Dat uurtje merk je niet echt... hooguit voelde ik 's ochtends dat ik er een uur eerder uit was... de wekker loopt altijd correct af door de tijdzender in frankfurt :)

Ik associeer de zomertijd altijd met de slechtste tijd van het jaar... de hitte en de zomer... ik tel netjes weer af naar "betere TIJDEN" de wintertijd.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze keer had ik het geluk ( of tegenslag ) dat ik enkele nachten moest werken , dus in de dag uitslapen en verder geen last van de overgang , anders heb ik toch een drie dagen nodig om mij aan te passen , ze mogen het gerust afschaffen van mij , zeker als je moet vaststellen dat er telkens tijdens de overgang van winter naar zomer uur een piek is van wegongevallen en arbeidsongevallen , ook zijn de meeste kinderen een beetje van slag , en zeker mijn hond die heeft een echte bio klok

grts

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag het altijd zomertijd zijn.

Vrije tijd heb je 's avonds, niet 's morgens en het is fijn als het dan wat langer licht is.

Een mens is nou eenmaal ingesteld op licht, heeft het nodig en wordt er vrolijker van.

Simpel.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zeker mijn hond die heeft een echte bio klok

Is ie bang dat ie te laat op zijn werk komt? :crazy:

 

Zonder echte problemen reizen de mensen naar Amerika of Thailand en terug,en zijn ze trots dat ze na een nachtje slapen weer helemaal gewend zijn.

In het weekend tot 4uur in de kroeg hangen of nog later naar een houseparty, geen centje pijn.

 

Maar owee als er iemand met zijn vingers aan de klok heeft gezeten dan zijn ze helemaal van slag.

En niet voor 1 nachtje maar voor het hele seizoen.

Niet dat er iets veranderd is, alleen de wijzers van de klok staan anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Sverige je had het niet beter kunnen omschrijven. Je slaat de spijker op z'n kop.

Mijn vriendin heeft er weer een andere mening over en zo heeft ieder zijn voorkeur.

Maar gelukkig heeft ze geen trek in bakkend hete stranden....dus een reisje naar Noorwegen zit er misschien weer in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...