Ga naar inhoud


Schandalige nieuwe manier van aanmelden bij Canaldigitaal.


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

is ook logisch he, wat moet je als klant met een basispakket met nog een basispakket doen !!

 

Op één kaart natuurlijk niets.

Maar daar gaat het hier niet over..

 

Als u nu een nieuw abonnement afsluit bij canaldigitaal krijgt u er automatische een HD pakket bij.

 

Zoals ik het lees krijgt een nieuwe klant ongevraagd het extra HD pakket bij zijn bestelde zender pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik weet nu niet hoe het zit met ziggo, maar bij telenet kies je voor ofwel een SD of een duurdere HD digibox. Je huurt de box, en in het 2e geval zul je dus maandelijks meer betalen. dat lijkt me logisch.

bij belgacom is er maar één tarief, en dan heb je automatisch een HD ontvanger. Er zijn geen SD ontvangers, en er is maar 1 tarief, je weet dus op voorhand wat je gaat krijgen en waarvoor je gaat betalen.

hier duwt CD je de HD optie bij je abonnement, of je nu een HD ontvanger hebt of niet. Dat heeft geen zin als je geen HD ontvanger hebt, en het is dan ook idioot dat je onmiddelijk na het aangaan van een abonnement je al moet beginnen om optionele pakketten af te zeggen.

dus in het vervolg verkoopt CD aan elke klant automatisch het volledige pakket met HD, film1, sport1, eredivisie live, erotiek en alles erop en eraan - je moet maar opzeggen wat je niet nodig hebt, toch ?

om te beginnen met tn,kreeg je ook alle pakketten (in het begin) en moest je nauwlettend de kalender in de gaten houden,of je was ook genaaid.

bij belgacom,heb je wel nog sd ontvangers,maar worden ze niet meer gebruikt.zie fotobiijlage

om on toppic te blijven,vindt ik het overdreven,dat CD extra geld vraagt voor de hd kanalen,terwijl TVV de weinige commerciële hd's erbij geeft.

ik vraag mij derhalve af of dat hetgeen de toppic schrijver schrijft,of dit wettelijk is,want bij het tekenen van het contract,moet je de keuze maken.

Als zij ter promotie alles geven (zoals bij velen),denk ik niet,dat ze je een hoger contract kunnen aansmeren en doen betalen.Of er moet duidelijk op het contract staan,dat ze alle zenders geven,en dat je zelf moet melden dat je de extra's niet wilt.

ik ken nu niet de wetten in nederland,maar als je aangeeft welk pakket je neemt+ de handtekening,dan denk ik toch dat ze je geen hoger abonnement kunnen geven,ze hebben echter je handtekening nodig.ik vraag mij af,indien ze het toch doen,en de abonnee gaat naar zijn raadsman,wie aan het kortste zeil zal trekken,de abonnee of cd?

bij mijn ip tv abonnement,had ik ook alles,en zoals ook gemeld op brieven site's e.d. verdwenen die zenders van het scherm na een maand.daar begin je ook aan het laagste tarief,en kies je naderhand welke pakketten je wilt,die zelfs maandelijks opzegbaar zijn.

om terug te keren naar cd,kan er iemand eens een inschrijvingsformulier inscannen en als bijlage op dit toppic bijvoegen aub?ben wel benieuwd,hoe alles vermeld staat.

post-40019-0-71321100-1334874017_thumb.jpg

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit eigenlijk wettelijk wel toegestaan. Je wil je abbonneren op een bepaald pakket en krijg er gratis tijdelijk iets bij. Volgens mij kunnen ze je dan niet verplichten dat deze tijdelijke gratis uitbreiding moet worden opgezegd. Maar mogelijk vergis ik me.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier onder een stukje uit de dealer nieuws brief,

 

HDTV-pakket standaard actief op nieuwe smartcard

 

In korte tijd is CanalDigitaal uitgegroeid tot de aanbieder van HD-televisie. Met meer dan 38 HD-zenders heeft uw klant dankzij de satelliet de keuze uit het grootste HDTV-aanbod. Maar ondanks het feit dat het merendeel van de Nederlandse huishoudens beschikt over een HD-(ready) televisie, kijkt een groot deel nog steeds in ‘standaard definition’.

Om HD te promoten activeert CanalDigitaal met ingang van 1 april standaard het HDTV-pakket op nieuw verkochte smartcards. Het HDTV-pakket is een aanvulling op het door de klant gekozen zenderpakket. Het activeren van het HDTV-pakket geldt voor alle abonnementen.

Het HDTV-pakket wordt gedurende de eerste 3 maanden gratis op proef aangeboden. Na 3 maanden betaalt de klant het reguliere tarief van € 5,- per maand (als aanvulling op het gekozen zenderpakket). Ook na 3 maanden blijft het HDTV-pakket maandelijks opzegbaar.

 

DUS , is gewoon op te zeggen per maand

aangepast door kasato
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het goed dat je dus maandelijks kan opzeggen... maar als je de HD zendes niet kan ontvangen (zitten op een andere satelliet) loop je kans dat je blijft betalen voor iets wat je niet hebben wil als je niet oplet... en dat is niet goed! Als je dit weet kan je uiteraard al gelijk vanaf de eerste dag opzeggen neem ik aan, dan ben je veilig. Het blijft een kwalijke praktijk in mijn ogen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Ziggo heb ik nu ook 2 maanden gratis het Extra pakket omdat ik EDL en Film1/Sport1 bestelde. Ik krijg na 2 maanden een brief met het verzoek aan te geven of ik Extra wil voortzetten of niet. Zou je bij CD ook niet zo'n brief krijgen? Het enige kromme is dat ze het activeren zonder dat je erom vraagt.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier onder een stukje uit de dealer nieuws brief,

 

HDTV-pakket standaard actief op nieuwe smartcard

 

In korte tijd is CanalDigitaal uitgegroeid tot de aanbieder van HD-televisie. Met meer dan 38 HD-zenders heeft uw klant dankzij de satelliet de keuze uit het grootste HDTV-aanbod.

 

Blijft schandalig.. Dat CDS zich de aanbieder noemt van 70% FTA HD kanalen [Lees Channel4HD, BBC1HD, BBCHD, ARD HD, ZDF HD etc..

 

Komen ze volgende maand ook met 'nu 24 nieuwe HD kanalen voor de olympische spelen bij Canal Digitaal' ... wrong..BSKYB gaat voor de olympische spelen 48 zenders tijdelijk op de 28 gooien waarvan 24 in HD.

 

Kom CDS zeker met 'nu met meer dan 50 HD kanalen' .. elke keer misleiding.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd veel fta hd kanalen vind ik zoizo niet echt netjes om die in jou pakket te vernoemen tenzij je er duidelijk bij vermeld dat ze fta zijn .En bij CD kan je ook zo makkelijk opzeggen een klantensevice waar je lang in de rij staat en ook nog dik voor moet betalen .En dan nog een paar formulieren krijgt opgestuurd om in te vullen .

 

En dan maar hopen dat ze het daadwerkelijk opzeggen .

 

Ik ben zelf meer de voorstander van als ik iets wil vraag ik het wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste MACKerMD

Reklame gaan maken voor de 10 nieuwe vrije Duitse zenders en de 24 HD-zenders voor de Olympische spelen zullen ze zeker gaan doen.

Maar wat heeft CanalDigitaal te bieden met hun schotelset? De TripleSat die nu al voor de Astra 3 veel te klein is om ook bij slecht weer ontvangst te hebben en als begin volgend jaar de tijdelijke satelliet voor de spotbeam van de Engelse zenders vervangen gaat worden door de definitieve Astra 2F-satelliet, dan zullen heel veel mensen in de oostelijke helft van Nederland ook de Astra 2 niet meer kunnen ontvangen. Dan is CanalDigitaal lekker van hun voorraad TripleSats af en is de klant de pineut. Dat is dubbel schandalig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste MACKerMD

 

Reklame gaan maken voor de 10 nieuwe vrije Duitse zenders en de 24 HD-zenders voor de Olympische spelen zullen ze zeker gaan doen.

Maar wat heeft CanalDigitaal te bieden met hun schotelset? De TripleSat die nu al voor de Astra 3 veel te klein is om ook bij slecht weer ontvangst te hebben en als begin volgend jaar de tijdelijke satelliet voor de spotbeam van de Engelse zenders vervangen gaat worden door de definitieve Astra 2F-satelliet, dan zullen heel veel mensen in de oostelijke helft van Nederland ook de Astra 2 niet meer kunnen ontvangen. Dan is CanalDigitaal lekker van hun voorraad TripleSats af en is de klant de pineut. Dat is dubbel schandalig.

 

 

ik krijg het idee dat daar mensen zitten die totaal geen idee hebben wat klanten zijn.Het idee hebben ze blijven wel want wij zijn de enige .En totaal geen verstand hebben van wat voor matriaal ze de mensen voorschotelen .

 

En das al jaren zo .Weet niet of het nog zo is dat je zonder kaart bijna niets op die canal digitaal ontvangers kunt zien .Er is zelfs een tijd geweest dat je een fta duitser er nog niet opkreeg zonder smartcard .

 

ik heb 2 draaibare staan van een meter dus zelde ontvangst problemen gelukkig .En mijn ontvangers nemen op en dan evt afkijken zonder smartcard .want die zooi heb je er ook nog dat als de code veranderd is je zwart beeld hebt met je opname .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een reciever rebox 2200 hd pvr. Deze is ingesteld op sd kanalen, goed beeld. als ik schakel naar de vrije hd zenders zie ik geen enkel verschil! Ligt dit aan mij?? Of moet ik, ook voor de vrije hd zenders, omschakelen naar hd zenderlijst?

.

 

 

ik heb zelf niet zon ontvanger .maar je zou evt eens in de instellingen van je reciever kunnen kijken .Bij mijn vu+ kan je dat nl wel instellen .Sommige ontvangers staan op sd zodat je evt meteen beeld hebt op je scherm en dan alles kan instellen .

 

Ik heb het bv zelf ooit gehad met een popcornhour .die stond op 1080p en mijn tv die ik destijds had was maar tot 1080i dus geen beeld erop .lol ga dan maar eens in je instellingen zitten klooien zonder beeld lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...