Ga naar inhoud


Enigma2 met HbbTV en Linux-Kernel 3.2


Dreeke

Aanbevolen berichten

Tja, misschien komt Newnigma binnenkort met een update. Even afwachten wachten maar. Zou voor mij als trouwe PLI gebruiker dan wel wennen worden.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, misschien komt Newnigma binnenkort met een update. Even afwachten wachten maar. Zou voor mij als trouwe PLI gebruiker dan wel wennen worden.

 

Echt wel!! ik zal pli missen dan alleen al voor het gemak dat je met deze image hebt.We wachten het wel even af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik het officiële DMM image (opendreambox 2 met kernel 3) op m'n 8000 draaien. Daarbij heb ik GP3.2 geïnstalleerd om gebruik te kunnen maken van diverse plugins. Daarna een multicam installatie gedaan van onestep. Nu heb ik de beschikking over hbbTV, webbrowser, diverse plugins, softcam en het werkt perfect. Als trouwe Pli gebruiker vond ik het wel een hele stap, maar het gemak van hbbTV op de Dreambox gaf de doorslag en ik vind het ook leuk om dat soort nieuwe zaken uit te proberen.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de links. Ik stond op het punt om PLI in te ruilen voor de originele DMM image met de GP3 plugin maar nu ik zie wat er te zien is met hbbtv m.b.t de NL tv wacht ik nog wel een tijdje.

 

 

 

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

is het mogelijk om een uitleg te geven mbt de instalatie van de nieuwe dream software

 

en wat er nog met de gp3 moet worden geinstaleerd ivm de plugins.

 

Ik heb nu de combinatie GP3 met onestep multifeed plugin.?

 

kan iemand mij zeggen wat dit is en hoe je het moet doen?

 

gr

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker niet verstandig om bij de installatie van de nieuwe image, de backup uit de "oude" image terug te plaatsen....?

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een uitdaging met de image....

 

Ik wil graag wat hbb kanalen toevoegen. Via de dreambox afstandbediening kan ik alleen maar cijfers intypen.

Is er een toetsencombinatie op de afstanbediening waardoor het mogelijk is om ook letters in te geven?

 

Grtz,

 

Signus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister op mijn 7020hd de dreambox-image-dm7020hd-20120512.nfi (OE 2.0) image erop gezet. Met deze image krijg ik met geen mogelijkheid Wlan aan de praat. Lan is geen enkel probleem. Meer mensen hier last van?

aangepast door RikH

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...