Ga naar inhoud


Afstandbediening programmeren


fmkd

Aanbevolen berichten

Ik heb een DM500HD en DM7020 ontvanger die bij elkaar staan.

Kan ik mijn afstandbediening zo programmeren, dat ik bijvoorbeeld de 500HD gewoon kan bedienen, en als ik op de afstandbediening op TV klik de Dm 7020 kan bedienen, zonder dat de 500Hd dan natuurlijk reageerd.???

 

Met vriendelijke groet,

FMKD

Link naar reactie
Delen op andere sites


De RC10 van DMM werkt misschien ook wel op je 500HD, maar: "Abgesehen von der DM7020 HD kann die RC-10 auch für die DM8000 HD PVR, DM800 HD se und für die DM500 HD ab der Seriennummer XXXXXX52050 genutzt werden."

Deze werkt met de Dreamknop dan gewoon op je 500HD, en de TVknop programmeer je op de 7020. Dat laatste is vrij inprogrammeerbaar, omdat het ingeleerd wordt door de afstandsbedieningen tegen elkaar te houden voor elke toets die je wilt overzetten.

Maja koop dan meteen een multi-inleer AB, maar de RC10 is wel erg fijn in gebruik vind ik.

 

http://www.dream-multimedia-tv.de/fernbedienung

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh,die ab daar zit ik ook al op te azen.

Mijn DM8000 ab is niet al te best meer namelijk.

Ik ben benieuwd hoe ie jullie bevalt.

Heb als ik 't goed begrijp gelezen dat je er idd meerdere DM's tegelijk mee bedienen kunt.

En dus ook je TV.

In Duitsland is ie al te koop vanaf €44,90 ipv €59,- hier in NL.

post-38897-0-26341400-1337373345_thumb.png


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat de luxe DM8000 remote is, bestel dan meteen een lading AAA batterijen erbij

want dat ding heeft erge honger..

 

Ook wel eens naar die remote gekeken...maar elke week de batterijen vervangen zit ik niet op te wachten. Hoe vaak moet jij ze vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn wel redelijk snel leeg ja, maar bij mij duurt het zéker 3 maanden.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...