Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen ?


icesat

Aanbevolen berichten

Ik heb even de enquete ingevuld voor Canal Digitaal als voor TV-Vlaanderen. De lijst van TV-Vlaanderen vind ik dan toch wel minder dan die van Canal Digitaal. Canal Digitaal heeft dan toch een diversere keuze.

Ik zou het zelf (niet dat het me veel uitmaakt) het redelijk krom vinden als er bijvoorbeeld door Canal Digitaal twee zenders worden gekozen die niet ontvangen mogen worden door TV-Vlaanderen abonnees of vica versa uiteraard. Dan zou er 1 partij echt benadeeld worden, of ze moeten nog meer zenders gaan introduceren maar ik verwacht dat ze dat ook niet gaan doen. Het lijkt mij dus een logische keuze dat ze zenders kiezen die door beide landen gebruikt kunnen worden om de beide abonnees dan toch niet te benadelen, of is dat te logisch en zie ik dat verkeerd :) ? Ik vraag me dus zeer sterk af wat het "nut" van deze enquete is, aangezien de meest faire oplossing toch zenders zijn die voor beide landen gebruikt mogen gaan worden. Deze enquete lijkt me dus ook alleen interessant voor toekomstige zenders die naar de satelliet moeten komen wanneer er geen gedeelde belangen zijn.

aangepast door CronoS

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je kan kiezen voor welke zender er in de plaats komt,waarom kan je niet kiezen om de zender te behouden? ik bedoel laat de mensen ECHT kiezen dus ook voor behoud van de zender(s)

 

gelukkig heb ik ze beide bij ziggo en heb ik dat cd al opgezegt.

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prutsers pfffffff ik ga maar een abo nemen bij Caiway.

ik ben het beu en neem er een pay server bij,

om de andere kanelen te gaan kijken en dat na al die jaren van keurig betalen sinds 1988.

 

Ik ga dan ook 1 van de 2 DM8000 verkopen hehehehe ze worden nog geld waard.

aangepast door blake7

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechte zet denk ik van Canal Digitaal als deze zenders zouden verdwijnen... In 't weekend staat hier toch dikwijls in de namiddag SyFy op. Ook 13th street wordt

af en toe bekeken.

 

Jammer dat je in de poll niet kunt stemmen om de zenders liefst te behouden, zodat ze eens kunnen zien hoe de respons is en dan moeite zouden kunnen

doen om deze zenders te blijven uitzenden maar ik vrees ervoor.

 

Heb gekozen voor MGM en Discovery World alhoewel ik lier Animal Planet HD in het lijstje zag staan.

 

Groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net op facebook van canal digitaal berichtje geplaatst om te pleiten voor behoud van SyFy en 13th street.

 

Misschien tip voor diegene die ook SyFy willen behouden om daar ook een reactie te plaatsen.

(eventueel posted by others aanvinken om mijn berichtje te vinden)...

 

Hoe meer reacties hoe meer canal digitaal rekening met ons misschien zal houden......

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij andere providers zittten deze zenders al jaren standaard in het pakket, er is voldoende interesse

Als andere providers dat kunnen waarom dan CD en TV Vlaanderen weeral niet?

Het moet daar financieel slecht gaan, als men moet overgaan tot het schrappen van een van de meest populaire zenders "SyFy"

Een ander reden zie ik niet meteen

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op diverse andere fora is te vinden dat 13Th Street en Syfy Universal sinds kort eigendom zijn van het Amerikaanse mediabedrijf ComCast Corporation.

Een reden zou dan kunnen zijn dat dit bedrijf meer geld vraagt voor de doorgifte.

We kunnen natuurlijk niet meekijken hoeveel meer, maar duidelijk is wel dat M7 liever meer winst maakt.

De campagne kan dus ook nog een dreigmiddel zijn naar CamCast, zo van "kijk eens, wij hoeven jullie niet door te geven, we hebben andere mogelijkheden genoeg".

Voordat we echt meer weten, gewoon afwachten en doorgaan met ademhalen.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een jaar een abbo bij CD is dit genoeg reden om mijn contract vroegtijdig te ontbinden?

Ik kijk altijd vaak naar deze twee zenders en wil ze ook niet missen?

Dan maar terug maar upc...

 

Als de aanbieder zelf zenders eruit haalt dan is dat een reden om het contract te laten ontbinden. Het pakket waarvoor je het jaarcontract bent aangegaan verandert immers. UPC geeft dit ook altijd aan bij wijzigingen en dat zal CDS ook wel doen tzt. Zijn ze wettelijk ook verplicht, volgens mij.

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

ben ook niet heel blij wegens wederom een wijziging maar de alternatieven zijn misschien toch beter

TCM 24 en MGM (nl)

 

syfy en 13th heb ik al bij een andere provider... (en het uitzendschema bij CanalDIGITAAL is enkel tijdverschoven t.o.v. die andere)

 

ciao

 

Heb jij ook SyFy HD ? Ik ook, van die andere provider :cool:

CDS heeft mazzel dat ze twee jaarlijkse contracten hebben.

Indien je bij zenderwisseling contract zou kunnen ontbinden, vraag ik me af hoeveel abonnees cds nog heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op diverse andere fora is te vinden dat 13Th Street en Syfy Universal sinds kort eigendom zijn van het Amerikaanse mediabedrijf ComCast Corporation.

Een reden zou dan kunnen zijn dat dit bedrijf meer geld vraagt voor de doorgifte.

We kunnen natuurlijk niet meekijken hoeveel meer, maar duidelijk is wel dat M7 liever meer winst maakt.

De campagne kan dus ook nog een dreigmiddel zijn naar CamCast, zo van "kijk eens, wij hoeven jullie niet door te geven, we hebben andere mogelijkheden genoeg".

Voordat we echt meer weten, gewoon afwachten en doorgaan met ademhalen.

 

Voor zover ik de borrelpraat moet geloven is het geen zaak van meer geld maar dat ze het gewoon niet meer willen aanbieden. Dan kan je wel kwaad zijn op CD maar die hebben daar ook weinig invloed op. Dit soort contracten lopen vaak niet langer dan 6 maanden.

 

En trouwens, een deel van de lol van satkijken is toch dat er zo vaak iets veranderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind daar niks lollig aan als ze met de mensen hun geld zit te rommelen.

Als de mensen een abbo afsluiten voor bepaalde zenders moet dat zo blijven,tenzij door overmacht.

Prutsers zijn het.

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaal Digitaal lijkt een beetje op het voormalige familiebedrijf van de familie Dreesmann die o.a. een warenhuisketen bezat in Nederland. Daar was het ook de gewoonte dat mensen maar moesten doen wat het bedrijf goed vond. Om kwart voor zes kon je bij voorbeeld niets meer kopen aan de kassa, of je moest het gepast kunnen betalen (pinnen bestond toen nog niet). De dames achter de kassa hadden namelijk het kassageld al geteld, en dat mocht niet door elkaar raken. Liever nee verkopen dan wat verkopen. De verkoopstijl heeft dit bedrijf bijna de kop gekost. Van het eens zo grote imperium Vendex/KBB is totaal niets overeind gebleven. Totaal uiteen gevallen. Volgens mij eigen schuld dikke bult. De Zaanse grutter heeft een aantal jaren hetzelfde probleem gehad, maar op tijd hulp gekregen van iemand van het Zweedse warenhuis, Moberg. Canaal Digitaal vind duidelijk niet belangrijk om een stukje kwaliteit te investeren in haar klanten. Ze zijn nu een onderdeel van M7 en kunnen best wel een samenwerking aangaan, of kanalen delen met andere Europese providers, als Sky Deutschland, of CanalDigital France. Uiteindelijk opereren ze in Nederland, Vlaanderen, Luxemburg, Slowakije, Tsjechie en Oostenrijk. Waarom dan zo beperkte aanbod en geen continutiteit aanbieden? Is er geen zin bij dit bedrijf of zo? Volgens mij niet. Maar goed het familie bedrijf, van de familie Dreesmann, heeft het niet in de oude hoedanigheid overleefd, deze weg zie ik ook alleen voor mijn ogen met het bedrijf van M7, Canaal Digitaal en TVV.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, CDS stelt wij hebben alleen Eredivisie Live 1 en 2 en daar moet je het maar mee doen, heb ik dus ook een tijd noodgedwongen gedaan totdat er alternatieven kwamen, in mijn geval ITV, daar zitten wel alle Eredivisie kanalen en sport1 subkanalen.

 

Ik lees ook steeds meer berichten van abonnees die ermee kappen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...