Ga naar inhoud


Wanneer komt VIER HD en VIJF HD op TV Vlaanderen?


-Wim-

Aanbevolen berichten


Ik heb de vraag nog eens gesteld aan de TV Vlaanderen klantendienst (Wanneer gaan Vier HD, Vijf HD en 2BE HD opgenomen worden in het zenderaanbod van TV Vlaanderen?0

 

Antwoord:

 

Op dit moment is er nog geen informatie over deze zenders in HD.

Zodra wij informatie hierover hebben zal dit op onze website vermeld worden.

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen.

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

ik mis het HD gebeuren totaal niet, heb geen enkele commerciele HD kanaal in mijn lijst staan,

 

alleen de Discovery en de natuurzenders....

ik denk dat je toch bij de uitzonderingen bent;

als je van voetbal houdt dan moet je regelmatig bij 2BE terecht bijvoorbeeld

aangepast door riji
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeredeel van de vrouwen ziet het verschil tussen SD en HD niet hoor. als ze mar hun faforite tv programmas kunnen kijken zijn ze al teveden. Ik zelf het het liefst ook alles in HD.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeredeel van de vrouwen ziet het verschil tussen SD en HD niet hoor. als ze mar hun faforite tv programmas kunnen kijken zijn ze al teveden. Ik zelf het het liefst ook alles in HD.

 

Heb hier er ook zo één.  (echtgenote dan)

 

Willy

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeredeel van de vrouwen ziet het verschil tussen SD en HD niet hoor. als ze mar hun faforite tv programmas kunnen kijken zijn ze al teveden. Ik zelf het het liefst ook alles in HD.

mijne valt daar dan niet onder denk ik. gisteren zapten we voorbij Vier en mijn echtgenote bekloeg zich dat de beeldkwaliteit van "Ring of the Nibelungs" op niks trok :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne valt daar dan niet onder denk ik. gisteren zapten we voorbij Vier en mijn echtgenote bekloeg zich dat de beeldkwaliteit van "Ring of the Nibelungs" op niks trok :D

Ik vrees dat HD voor die zenders niet veel niet veel meerwaarde  brengt, alles hangt af van het uitgezonde beeldmateriaal kijk maar eens naar de heruitzendingen van "FC de kampioenen " in HD op één. Verder zijn de kijkcijfers voor een kleine provider als TVV, die dank zij het geklaag van hun abonees, zeker nog lang klein zal blijven en daardoor waarschijnlijk de middelen niet heeft alles 2x uit te zenden (sd & hd).

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moeten zenders bij komen er verdwijnen geregeld zenders maar niets in de plaats .Bij CD komen er geregeld zenders bij wat alleen voor hun bestemt is.Maar als er bij TVVL. zenders bij komen worden ze ook bij CD  bij gevoegd in SD of HD intreseert mij niet als ze er maar bij komen .Want BASSIC+ is maar mager aan het worden .Een CD kaartje aan schaffen dat zo nog meer kosten met zich mee brengen .Gr............

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tevreden gebruikers maken gratis reclame.

Echter voor TVV kan met de beste wil geen reclame maken.  Om daarna te moeten horen: Wat heb je mij nu weer aangeraden?

Teveel problemen.  Niet dat een ander geen problemen heeft maar die heb ik niet aanbevolen.

 

Ik ben klant bij TVV. Ik zie de voordelen, maar er zijn ook wat nadelen aan.  En voor anderen zijn deze nadelen misschien onoverkoombaar.

 

En door de problemen te melden worden ze misschien opgelost.  Somnigen zien dit echter als zagen.  Misschien is het dat wel ook.  Maar niets melden, dan worden problemen zeker niet opgelost.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...