Ga naar inhoud


Hele ASTRA 3 zenders geen beeld


meijelsat

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb geen beeld van hele ASTRA 3 satelliet en afstemming mislukt.

 

ASTRA 1/2 en Hot bird satellieten hebben geen problemen

 

Ik denk dat schakel Diseqc switch of ASTRA 3 LNB is kapot.

 

Wat moet ik dan doen?

 

Help me A.U.B

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Jan loopt al wat jaartjes mee, wanneer het een nieuw installatie betreft, had hij hier al eerder over gepost.

 

Volgens zijn handtekening gebruikt hij een Triax antenne.

 

Met de lagere temperaturen kan het goed zijn dat de LNB de geest heeft gegeven, of dat er water in de kabel zit en de kabel geen goed contact meer maakt in de LNB.

 

Zoals Satencom zegt, even de kabel rechtstreeks aan de lnb of even de LNB wisselen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto gemaakt om jullie laten zien. over ASTRA 3 signaal zoeker

 

mijn Firma komt morgen kijken of wat is iets aan LNB of Diseqc switch enof kan misschien Dreambox.

 

 

 

th_443259994_CIMG4107_122_253lo.JPG

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is opgelost en ik heb nu alles CDS zenders ASTRA 3 in beeld. Mijn firma heeft iets gevonden. Dat kabel los is van Diseqc switch via achter schotel.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...