Ga naar inhoud


Satlink WS-6933


Frie

Aanbevolen berichten

Ik wil de atfinder gebruiken voor de Astra 3. Ik heb bij de WS 6933 de sateliet met de geprogrammeerde instellingen gekozen. Ik vind de Astra 3  wel, maar alleen de balk sterkte geeft een signaal. De balk kwaliteit blijft op nul. Het signaal is goed want zowel radio als tv doen het. Moet ik iets aan de instellingen wijzigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook dergelijke meter, maar de gegevens van de 23,5 graden nml van M7 waren bij mij verouderd. Neem er een site bij waar alle transpondergegevens staan, en pas die aan. Ik moest van ongeveer 5 frequentie's, de symbolrate aanpassen. Stond nog op 27500 en moet 29900 zijn. Dan zal je meter perfect werken.

succes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, welke parameters ben je aan het meten?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil alleen weten welke instellingen ik moet gebruiken om de Astra 3 te vinden. Met de geprogrammeerde instellingen krijg ik alleen de sterkte te zien en niet de kwlaiteit. Kortom wie heeft voor mij alle juiste gegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

http://nl.kingofsat.net/pack-canaldigitaal.php

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/358720-satlink-ws-6933/?p=2442969

Ik moest van ongeveer 5 frequentie's, de symbolrate aanpassen. Stond nog op 27500 en moet 29900 zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...