Ga naar inhoud


Waar cccam in Dream-elite


SaTJuNK

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb de Dream Elite op 2 Dreamboxen 8000 geïnstalleerd en bij beide pogingen kan de netwerk optie niet benaderd worden. Groen scherm verschijnt direct. Ik was dus wat minder enthousiast over Dream Elite.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Dream Elite op 2 Dreamboxen 8000 geïnstalleerd en bij beide pogingen kan de netwerk optie niet benaderd worden. Groen scherm verschijnt direct. Ik was dus wat minder enthousiast over Dream Elite.

Dat heb ik nu ook..

Probeer mount point te maken naar een share op mijn pc (cif share) en daar blijft ie op hangen ..moet echt de DM via de knop achterkant uitzetten..

Dan weer starten en vervolgens groen scherm met melding te weinig ruimte...

En via netwerk browser direkt al groen scherm..

 

Dus mooi weer terug naar PLI...

Wat een bagger ..

aangepast door SaTJuNK

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roepen dat iets beter is (dan Pli, in dit geval) is toch iets anders dan beargumenteren dat en waarom iets beter is.

In ieder geval geeft SaTJuNK nu proefondervindelijk aan dat DreamLite geen aanrader is. Bedankt voor je post, SaTjuNK. :)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier voor newnigma2 er op gehad, (wat ook lekker loopt) toen de nieuwste dream elite 4.0(001-r03) uit kwam heb ik die er weer er op gezet,even de extra url voor cccam voor dream elite zoeken via google, DEextra in etc er in zetten box rebooten druk op blauwe knop,ga naar download panel,ga naar download extra,druk op ok toets ga op E2-EMU staan druk op ok(doe dit iik voor de E2-EMU-Config) selecteer de gewenste Emu,download wacht rustig af, reboot voor de zekerheid.

 

Het is zo simpel(toch?) ja zal nooit standaard de emu in dream elite vinden omdat ze die er niet in zetten dus even met dcc in var/etc zetten.

Hier loopt de dream elite super stabiel,heb ook gezien dat ze onder andere Glass hd skin er weer terug er in gezet hebben met de laatste update.

 

Succes

 

p.s. Dream eilte bagger?dacht het niet!! er is op het net genoeg te vinden dat Dream elite GEEN EMUS IN HUN IMG HEBBEN STAAN zo heeft elke img wel zijn voor en nadelen

aangepast door usefullaliman

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. Dream eilte bagger?dacht het niet!! er is op het net genoeg te vinden dat Dream elite GEEN EMUS IN HUN IMG HEBBEN STAAN zo heeft elke img wel zijn voor en nadelen

 

Het probleem met de netwerk optie vind ik wel een groot probleem en dan denk ik: Wat een bagger image. Gewoon, omdat het mag... ;-)

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...