Ga naar inhoud


Oscam Tuning


MySat

Aanbevolen berichten

Na een periode van veel lezen en experimenteren loopt de Oscam Server prima. Omdat ik niet zeker weet of hij optimaal geconfigureerd is ben ik voor mezelf nu bij het hoofdstuk "fine-tuning Oscam server" aan beland. Is er ergens een beschrijving (of kunnen we die maken) van deze fine-tune stappen zodat we het wiel niet opnieuw hoeven uit te vinden ?

 

Over configuratie van readers en bijv de max frequentie kom je genoeg informatie tegen, maar dat geeft bijv geen antwoord op de vragen:

- hoe optimaliseer ik de response tijden van de reader anders dan de frequentie

- welke settings zijn de moeite waard qua response tijden

- hoe interpreteer ik het Webif interface en wat betekenen al die waarden

- moet ik mijn server herstarten indien ik een wijziging heb aangebracht in de configuratie via Webif enz enz

 

Heeft iemand ergens een totaal overzicht gevonden ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mijn dank voor de tip. Heb natuurlijk nog niet alles gelezen maar het is een start, waarvoor dank

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...