Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans, 22 januari 2013


hro

Aanbevolen berichten

Hello, ik bezit een Vu Duo en heb er de laatste PLI software opgeplaatst; Nu heb ik de zenderlijst van 22 januari er ook opgeplaatst en een

reboot gedaan.

Ik zie bij mijn boeketlijst wel alle mapjes staan, doch in de stream mapjes zit er schijnbaar niets in. Ik veronderstel wel dat mijn kennis

hier wat tekort schiet, doch hoe moet je de streams op het scherm krijgen, moet ik bepaalde plugin's installeren???? of hoe werkt het.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hello, ik bezit een Vu Duo en heb er de laatste PLI software opgeplaatst; Nu heb ik de zenderlijst van 22 januari er ook opgeplaatst en een

reboot gedaan.

Ik zie bij mijn boeketlijst wel alle mapjes staan, doch in de stream mapjes zit er schijnbaar niets in. Ik veronderstel wel dat mijn kennis

hier wat tekort schiet, doch hoe moet je de streams op het scherm krijgen, moet ik bepaalde plugin's installeren???? of hoe werkt het.

Alvast bedankt.

 

Je schrijft niet HOE je de zenderlijst geplaatst hebt. Is dit rechtstreeks (Menu, Applicaties, Downloaden, Settings) of heb je deze via een editor (DreamSet) eerst naar je pc gehaald en overgestuurd? In de eerste methode zou het goed moeten gaan (lees: inhoud in de stream-boeketten). Met DreamSet 2.37 (en lager) nog even niet maar een dezer dagen komt versie 2.38 uit waarmee het wel kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp het niet echt, dat men ook nog commentaren plaatst als zo'n mooie lijst ter beschikking gestelt wordt

zal wel newdutch nettiketten zijn.

 

bij de andere lijsten die jullie aangeboden worden op sat4all idemdito.

 

vooral als het over de techniek gaat heeft dat geen sikkepit met die mooie lijst zelf te maken

 

dan dien je een publieke vraag te schrijven hoezo en waarom, daar hebben anderen ook wat aan.

Dus start een eigen bericht als je vragen en of commentaren hebt over settings aanmaken perfectioneren of editen

 

 

ciao

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

met dreamset 238 werkt alles netjes iedereen weer gelukkig blijf vooral doorgaan met je mooie lijsten ik gebruik ze graag en wat ik liever anders heb verander ik zelf wel met dreamset is ook leuk om te doen.

hro ;) bedankt

  • Like 1

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1-Lijsten maken is een dikke klus.

2-Mooie lijsten maken is een enorme klus

3-(Mooie) lijsten maken ook nog voor anderen en ze op forums plaatsen is nog eens een extra klus.

 

Ik ben Hans en alle andere lijstenmakers die ze plaatsen enorm dankbaar want ik geniet er dagelijks van.

 

Commentaar op je lijsten van anderen waar het het 3e punt betreft kan soms zinnig zijn heb ik gemerkt. Kon de mijne voor een stel oudere tuners daardoor met wat extra werk mooier voor anderen maken. Het hoeft dus niet negatief te zijn. Negatieve kritiek is iets anders en volledig te negeren maar vervelend.

Vragen van anderen zijn vaak over de technische kant, maar meestal van mensen met weinig ervaring of door al dan niet domme fouten en dus begrijpelijk. Het lijkt me alleen lastig om die in een aparte rubriek onder te brengen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank 'minplus'. Lijsten maken kost iedere dag wat tijd en eens in de zoveel dagen wat extra bij uitbrengen. Ik ben blij met iedere opmerking, zeker als deze de lijsten verder kunnen verbeteren voor de gebruikers. Het makkelijkst is deze opmerking onder de laatste lijst (dus dit draadje) te zetten. Anders is het zoeken als speld in een hooiberg... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb een probleem met deze mooie zenderlijst met het afspelen van de radio streams
heel veel van deze streams geven bij mij geen geluid, ik heb het idee dat het de pls streams zijn die het niet doen
een voorbeeld pls://www.keizerstad.nl/streams/hits.pls geeft geen geluid, andere die beginnen met bv m3u doen het wel.
Omdat ik niemand hoor klagen, denk ik dat dit probleem bij mij zi.

Ik zet de lijst over met dreamset 2.38

iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

werk

 

Ik heb een probleem met deze mooie zenderlijst met het afspelen van de radio streams
heel veel van deze streams geven bij mij geen geluid, ik heb het idee dat het de pls streams zijn die het niet doen
een voorbeeld pls://www.keizerstad.nl/streams/hits.pls geeft geen geluid, andere die beginnen met bv m3u doen het wel.
Omdat ik niemand hoor klagen, denk ik dat dit probleem bij mij zi.

Ik zet de lijst over met dreamset 2.38

iemand een idee?

(werkt bij mij ook niet met de lijst van 3 feb)

aangepast door wortellica
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...